Gjest Pet Skrevet 11. september 2005 #1 Skrevet 11. september 2005 Kjærsten min er alt for tynn og har dårlige matvaner. Han reiser mye, men nå skal han beynne å være hjemme mer og da tenkte jeg å hjelpe ham å få litt mer fett på kroppen. Er det lurt å spise ofte? Mye? Og ikke minst hva? Vet jo hva jeg legger på meg av selv, men det er jo ikke noe poeng i å fore ham med potetgull og sjokolade.
Hilde Skrevet 11. september 2005 #2 Skrevet 11. september 2005 Min samboer har også alltid vært veldig tynn, men det toppet seg for noen måneder siden. Han begynte å spise regelmessig, og han spiste selv om han ikke var sulten. I tillegg spiste han mye kaloririk sunn mat som avocado og nøtter. Nå har han gått opp fire kilo, og ser (nesten) sunn ut!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #3 Skrevet 11. september 2005 Få ham til å spise proteinrik mat og sunt fett, og helst 5-6 måltider om dagen. Hvis han er av dem som er tynne uansett, kan det trenges mye proteiner og en del trening.
Tusseline Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 Nøtter er bra. Er sunt, men inneholder en del kalorier.
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2005 #5 Skrevet 12. september 2005 Leste et sted at de som trenger å legge på seg gjerne kan fråtse i ris, poteter, pasta og hvitt brød i tillegg til et sunt og variert kosthold ellers. Ellers er det lurt å trene faktisk - bygge muskler. Det er jo kjøtt man vil ha på kroppen, ikke fett vel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå