Gjest Pet Skrevet 11. september 2005 #1 Del Skrevet 11. september 2005 Kjærsten min er alt for tynn og har dårlige matvaner. Han reiser mye, men nå skal han beynne å være hjemme mer og da tenkte jeg å hjelpe ham å få litt mer fett på kroppen. Er det lurt å spise ofte? Mye? Og ikke minst hva? Vet jo hva jeg legger på meg av selv, men det er jo ikke noe poeng i å fore ham med potetgull og sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 11. september 2005 #2 Del Skrevet 11. september 2005 Min samboer har også alltid vært veldig tynn, men det toppet seg for noen måneder siden. Han begynte å spise regelmessig, og han spiste selv om han ikke var sulten. I tillegg spiste han mye kaloririk sunn mat som avocado og nøtter. Nå har han gått opp fire kilo, og ser (nesten) sunn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #3 Del Skrevet 11. september 2005 Få ham til å spise proteinrik mat og sunt fett, og helst 5-6 måltider om dagen. Hvis han er av dem som er tynne uansett, kan det trenges mye proteiner og en del trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 11. september 2005 #4 Del Skrevet 11. september 2005 Nøtter er bra. Er sunt, men inneholder en del kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2005 #5 Del Skrevet 12. september 2005 Leste et sted at de som trenger å legge på seg gjerne kan fråtse i ris, poteter, pasta og hvitt brød i tillegg til et sunt og variert kosthold ellers. Ellers er det lurt å trene faktisk - bygge muskler. Det er jo kjøtt man vil ha på kroppen, ikke fett vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå