AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Tittelen sier det meste. Er det noen som har tips til en god "slutta-app" for alkoholikere? Ønsker å at tak i problemene mine nå, jeg trenger hjelp med motivasjonen. Anonymkode: ead7c...d1f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tittelen sier det meste. Er det noen som har tips til en god "slutta-app" for alkoholikere? Ønsker å at tak i problemene mine nå, jeg trenger hjelp med motivasjonen. Anonymkode: ead7c...d1f Har du noen som kan støtte deg? Hjelper sjeldent med en app alene. Anonymkode: 5a83c...0a4 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du noen som kan støtte deg? Hjelper sjeldent med en app alene. Anonymkode: 5a83c...0a4 Sliter med å uttale begrepet "alkoholiker" om meg selv høyt, men jeg drikker meg sanseløs ukentlig. De jeg omgir meg med mener jeg har et liberalt forhold til alkohol, men faktum er at alkoholen kontrollerer livet mitt. Jeg kjenner veldig mye skam rundt det å erkjenne dette i familien. Håpet er at jeg kan mestre dette alene... - ts Anonymkode: ead7c...d1f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 Er full nå, det er derfor grammatikken "lugger" i innleggene mine Anonymkode: ead7c...d1f 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #8 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sliter med å uttale begrepet "alkoholiker" om meg selv høyt, men jeg drikker meg sanseløs ukentlig. De jeg omgir meg med mener jeg har et liberalt forhold til alkohol, men faktum er at alkoholen kontrollerer livet mitt. Jeg kjenner veldig mye skam rundt det å erkjenne dette i familien. Håpet er at jeg kan mestre dette alene... - ts Anonymkode: ead7c...d1f Jeg svarte nettopp i en annen tråd her om hun som sliter med søvn når hun ikke drikker. Les tråden hennes. Det er vanskelig å mestre det alene. TTL - Tilfrisking på nett (mykajabi.com) Anonymkode: 9cf72...dd9 1
Elib Skrevet 22. juni 2021 #9 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tittelen sier det meste. Er det noen som har tips til en god "slutta-app" for alkoholikere? Ønsker å at tak i problemene mine nå, jeg trenger hjelp med motivasjonen. Anonymkode: ead7c...d1f I am sober!!! Dagens melding 👏👏👏👏 Elsker å våkne opp å se en dag til, hvor mye penger,tid og kcal jeg har spart! Skriver også dagbok der, samt avgir dages løfte!!! Hjelper meg masse!!! 2
Smascha Skrevet 22. juni 2021 #11 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tittelen sier det meste. Er det noen som har tips til en god "slutta-app" for alkoholikere? Ønsker å at tak i problemene mine nå, jeg trenger hjelp med motivasjonen. Anonymkode: ead7c...d1f Gratulerer, TS! Så fint at du tar tak. Du er på veg mot et liv der du elsker deg sjølv meir enn alkoholen! ❤️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå