Gå til innhold

Penis ser "større" ut barbert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stygt med glattbarberte menn, kuken ser ut som en nakenrotte.. synes det er sexy med hår hvis det er velstelt og trimmet, ikke en hel regnskog

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig. Jeg tenner ikke på noe som ser ut som smågutter. Litt frisering er fint, men ikke fjern alt! 

Anonymkode: d162b...98d

Slutt å sammenligne med barn🤬

Dessuten er det diggere med oralsex uten vs med hår 

Anonymkode: 0edce...568

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal vi slutte med det? Det er vår ærlige mening om glattbarberte "menn". 

Anonymkode: c39e7...f8f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Folk sier jo bare hva de ser når de ser en barbert penis.

Jeg ville nok heller sagt det ser ut som en ribbet høne (som jeg gjorde), eller en naken rotte. Ser helt fælt ut.

Hår på kroppen er naturlig. Jeg liker hår som viser at det er en skikkelig mann jeg har i senga. Oralsex fungerer helt fint, selv med hår. For det vokser som regel ikke hår på penis skaftet/hodet som gjerne er det som får mest oppmerksomhet.

Anonymkode: 5250b...854

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Tull. Det er digg med oralsex på en skikkelig mann – ikke ei ribba høne! Det er så stygt og turn off som det kan få blitt.

Anonymkode: 61ba0...808

• Liker 2
Skrevet

Haha, er det ikke bedre å ta den diskusjonen med den man ligger med? her blir du bare forvirret av svarene, skal skal ikke... Ligger man med flere ukjente... så skaff deg parykk🙈

Han "MrBenga xxx" er også barbert, så ja, den blir mye lengre.

Skrevet

Det fine med hår, er at det vokser ut igjen. Hvis man ikke liker glatt kjønn, legger og lår, er det bare å ta tiden til hjelp. Etter en stund har en hår over alt :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor? For mange gir helt glatte menn assosiasjoner som ikke samsvarer med seksuell tenning. Det er helt normalt å ha preferanser for menn som ser ut som menn.

Det er sjeldent mye hår på skaft og hode så oral er bra med hår. Igjen handler det om preferanser. 

Anonymkode: d162b...98d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer pungen og trimmer resten. Er enorm forskjell på følsomheten med og uten hår.

Anonymkode: 76fc0...618

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke ekte mann før du har fått røsket ut kjønnshårne med roten 😉

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, Bamseklemmer said:

Haha, er det ikke bedre å ta den diskusjonen med den man ligger med? 

Det kan du sikkert si. Jeg vil ikke ligge med glattbarberte menn, det er ikke bare noe jeg sier når jeg sier det er turn off. Jeg mister virkelig lysten.

For noen år siden havnet jeg til sengs med verdens deiligste fyr, en jeg hadde likt og tent på i åresvis. Herlig og skjeggete manne-mann. Gjett om skuffelsen var enorm da han viste seg å være glattbarbert nedentil?! 😢 Det ble med den ene gangen, jeg får meg ikke til å si det rett ut til en mann jeg ligger med for første gang. Men det var grunnen. Og sånn vil det fortsette, om jeg treffer fler av disse fæle hårløse. Det er stygt. Totalt uinteressant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 15.27):

Det ser grusomt ut med glattbarberte menn. Som om de er barn fremdeles, ikke riktig voksne. Turn off for meg. Jeg føler det er litt ekkelt, rett og slett. VOKSNE MENN har hår rundt penis. Det kan stusses litt, men ikke fjernes helt!

Anonymkode: c39e7...f8f

Dere som sammenligner menn med barberte peniser med barn. Mener dere dette om glattbarberte damer også? Såfall ser jeg ikke logikken her.

En ellers passe hårete og maskulin mann ligner IKKE på et barn bare pga han har barbert penis. Ærlig talt😄

Anonymkode: cf57f...a8c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kan du sikkert si. Jeg vil ikke ligge med glattbarberte menn, det er ikke bare noe jeg sier når jeg sier det er turn off. Jeg mister virkelig lysten.

For noen år siden havnet jeg til sengs med verdens deiligste fyr, en jeg hadde likt og tent på i åresvis. Herlig og skjeggete manne-mann. Gjett om skuffelsen var enorm da han viste seg å være glattbarbert nedentil?! 😢 Det ble med den ene gangen, jeg får meg ikke til å si det rett ut til en mann jeg ligger med for første gang. Men det var grunnen. Og sånn vil det fortsette, om jeg treffer fler av disse fæle hårløse. Det er stygt. Totalt uinteressant.

Hvorfor ikke like begge deler? så slipper du å bli så overrasket og skuffet hver gang du treffer en mann...

Boxeren gikk ned... til synet dukket det en opp en stygg og fæl hårløs penis, du blir så overrasket og skuffet... at du drar opp boxeren igjen og går hjem uten å si et ord?

Hva skal jeg si til kvinner som elsker barbert utstyr da? eller hva skal jeg si til kvinner som elsker mye hår? Å barbere seg gjør man for sin egen del, å ha issues for kroppshår er sin egen feil. Det er den man må jobbe med, eller fortsatt ha det den skuffelsen. Aldri har jeg fått klage fra kvinner... så enten holder de kjeft om det, eller så er fokuset på sexen som overgår hårproblemer.

Jeg liker begge deler, full busk og glattbarbert... men det er de glattbarberte jeg bruker mest tid og tunga på, hår i maten er ekkelt🤭

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Bamseklemmer said:

Hvorfor ikke like begge deler? så slipper du å bli så overrasket og skuffet hver gang du treffer en mann...

Det går ikke an å like noe man finner direkte avtennende. Én ting er synet – den ribba høna med penisen som ser helt malplassert ut uten hår rundt, men det blir ikke _mann_ nok for meg. Mann er hår! Både når jeg suger og knuller. Å ri en med glattbarbert er bare _glatt_ – jeg liker å kjenne håret! Jeg digger det deilige kjønnshåret når jeg suger og – så mandig og digg!

Så nei, jeg kommer aldri til å like glattbarbert. Det er og blir stygt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2021 den 20.00):

Er null hår på meg, på magen eller pikken, eller er jo stussa. Leggene er det hår på :) 

Anonymkode: 0f388...0a1

Nei, takk! 

Anonymkode: df80f...243

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...