Gå til innhold

Penis ser "større" ut barbert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en helt vanlig penis, 15 cm. Men når det er hår rundt den føler jeg den er mindre, enn når den er helt nybarbert, føles mye større ut. Tenker dere damer det samme? 

Anonymkode: 0f388...0a1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, den kan se større ut bar. Selv så liker jeg dem ikke helt bare. Heller trimmet. 

Ser så turn uff ut med en totalt bar penis og overgangen til en håret kropp.. 🙈

Anonymkode: d0f0a...b9c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, den kan se større ut bar. Selv så liker jeg dem ikke helt bare. Heller trimmet. 

Ser så turn uff ut med en totalt bar penis og overgangen til en håret kropp.. 🙈

Anonymkode: d0f0a...b9c

Er null hår på meg, på magen eller pikken, eller er jo stussa. Leggene er det hår på :) 

Anonymkode: 0f388...0a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg - det er myyye bedre med en som ser litt liten ut enn en som er barbert! Det er så turn off som det kan få blitt! 🤢🤮

Anonymkode: 61ba0...808

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

En penis omringet av hår ser ut som en manns penis.

En barbert penis ser ut som ei ribba høne. En merkelig naken ting hengende ned. Enda mer merkelig er det om det er masse fint hår på brystet og ned fra navelen for så å være fjernet.

Anonymkode: 5250b...854

• Liker 7
Skrevet (endret)
13 hours ago, AnonymBruker said:

En penis omringet av hår ser ut som en manns penis.

En barbert penis ser ut som ei ribba høne. En merkelig naken ting hengende ned. Enda mer merkelig er det om det er masse fint hår på brystet og ned fra navelen for så å være fjernet.

Anonymkode: 5250b...854

Kunne ikke vært mer enig, det er virkelig ikke pent! Og om de i tillegg fjerner det fine håret på brystet, blir det enda tristere. Kan ikke menn bare være menn… please? 🙏   (Hvor kom den grufulle trenden fra…?!)

Endret av micromaya
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Samme som at en kvinnes kjønnnsorgan ser best ut med hår på.  

Anonymkode: 1ccea...ebe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hår hører kun til på hode, og der bør det også fjernes om det begynner å bli tynt.

Mannen min er glattbarbert overalt, og enda godt er det

Anonymkode: c48c2...33c

• Liker 3
Skrevet

Ja, men det er uansett mer sexy med hår. Maskulint. Voksent. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2021 den 20.13):

Tro meg - det er myyye bedre med en som ser litt liten ut enn en som er barbert! Det er så turn off som det kan få blitt! 🤢🤮

Glattbarbert er ekkelt… På både menn og kvinner.

Anonymkode: 1e8de...840

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En feit lang kuk uten hår ser ut som et tredje lår.

"Menn med flere bein å STÅ på, er mer attraktive".

Gammelt jungelord.

Anonymkode: 564bd...60f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen min er glattbarbert overalt, og enda godt er det

Anonymkode: c48c2...33c

Fint for han at du tenner på det. Jeg kan ikke tenke meg noe mer usexy enn en glattbarbert mann. Så turn off som det kan få blitt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er enig i at penis ser større ut når den det lange håret er fjernet. Men foretrekker når de lar det være litt kort hår igjen mellom penis og magen.

Skrevet
Skybe skrev (23 timer siden):

Takk !   For enda en penistråd 😰

Er ikke det veldig innafor på et forum som omhandler seksualitet, og folk kan stille spørsmål og få svar? Kjønnsorgan er i aller høyeste grad noe somhar med sex å gjøre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En stor penis ser større ut enn en liten. 

Godt vi ikke springer rundt nakne, som hårløse apekatter i det offentlige rom. 

Hva er prognosen for at du som mann under sex, med dama, har en annen mann tilstede som du skal sammenlignes med? 

Føler du dette er et issue? Da får du finne fram høvelen.

Er du som han i Hangover 1, ta håret. Har du som meg, med et 3. lår, så er ikke hår fokuset og utfordringen. 

Lev ditt liv. Ikke la KG moralistene ta fra deg dine intime valg. Du er ok, som du velger å være.

Null 🐃...

Anonymkode: 564bd...60f

AnonymBruker
Skrevet

Trimmet er ok. Glattbarbert er en som en klam og småsvett nakenrotte med kviser. Forferdelig grusomt syn og følelse. 

Anonymkode: 470d0...ade

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ser grusomt ut med glattbarberte menn. Som om de er barn fremdeles, ikke riktig voksne. Turn off for meg. Jeg føler det er litt ekkelt, rett og slett. VOKSNE MENN har hår rundt penis. Det kan stusses litt, men ikke fjernes helt!

Anonymkode: c39e7...f8f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trimmet er ok. Glattbarbert er en som en klam og småsvett nakenrotte med kviser. Forferdelig grusomt syn og følelse. 

Anonymkode: 470d0...ade

Skriver under på den. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det ser grusomt ut med glattbarberte menn. Som om de er barn fremdeles, ikke riktig voksne. Turn off for meg. Jeg føler det er litt ekkelt, rett og slett. VOKSNE MENN har hår rundt penis. Det kan stusses litt, men ikke fjernes helt!

Anonymkode: c39e7...f8f

Enig. Jeg tenner ikke på noe som ser ut som smågutter. Litt frisering er fint, men ikke fjern alt! 

Anonymkode: d162b...98d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...