Gå til innhold

Badepark i Norge (Jevnaker)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk en ide herfra om å legge deler av ferien til badeparken i Randsfjorden, som visstnok skal være en av nord- Europas største badeparker. Noen som har vært der og vet om det er å anbefale? Har med to gutter på 15 år. 

Anonymkode: 1942c...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt RÅ. Like moro for voksne, ungdom og barn. Litt kaldt i fjorden men de låner ut gode våtdrakter av kvalitet, pluss våtsko om det er aktuelt. Gratis! Ligge flere videoer ute om du søker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har begynt å koste penger fra i år, mener jeg så at det koster 100 per pers eller noe sånt. Hvis det ikke er veldig langt å reise, så kan det være artig for ungdommene å herje litt, og så få en fin tur på Kistefos/The Twist etterpå (ca 5 min å kjøre fra badeparken). Der er det helt nydelig. Var der i deilig sommervær og hadde med piknikkurv og piknikteppe, vi koste oss glugg i hjel. 😊Til Hadeland glassverk går det an å gå fra badeparken, men der er det ikke så mye spennende, synes jeg, men ender gjerne opp med noe fin julepynt og sånt 😄

Anonymkode: 07599...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badeparken er fin, men blir for kaldt for meg, selv med våtdrakt. Den ligger et stykke uti vannet, så turte ikke å la ungene bade der mens jeg var på stranden, for jeg kunne ikke se dem. 

Anonymkode: cf312...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg tror ikke jeg ville brukt store deler av ferien min der, men det er perfekt som dagstur f.eks. fra Oslo/Viken siden det er en times kjøring fra Oslo.

Anonymkode: 07599...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfekt med en dag/halv dag der. Morsomt for både voksne og barn. Med den alderen så kan de jo fint være der ute alene også. 

Kombiner med lunsj på pizzarestauranten på Hadeland glassverk og en tur på Kistefossmuseet så har dere et par dager med litt å se/gjøre. 

Anonymkode: 0cae6...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...