Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et par Xiaomi-mobiler og det ville vært kjekt å selge den ene nå som jeg har bestilt Realme GT 5G. 

Amazon selger modellen for 300 pund. 2 år gammel modell og jeg har hatt den siden release omtrent. Hva er fornuftig prisnivå? 500-1000?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må se på hva andre selger den for på finn.no. Haster, legg deg litt under gjennomsnittet. Har du god tid, legg deg ca på eller litt over gjennomsnittet.

Anonymkode: 00609...f58

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må se på hva andre selger den for på finn.no. Haster, legg deg litt under gjennomsnittet. Har du god tid, legg deg ca på eller litt over gjennomsnittet.

Anonymkode: 00609...f58

Ingen som selger denne på Finn. Er nok få som har denne i Norge, finner den ikke på prisguiden.no engang.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken modell?

Anonymkode: 4b0ba...aa3

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvilken modell?

Anonymkode: 4b0ba...aa3

Xiaomi Mi 9 SE. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vil kjøpe en 2 år gammel brukt telefon?😅

Anonymkode: 02dd2...85d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.6.2021 den 18.33):

Er det noen som vil kjøpe en 2 år gammel brukt telefon?😅

Anonymkode: 02dd2...85d

Ikke utenkelig det, hvis jeg legger meg godt under butikkpris for ny.

AnonymBruker
Skrevet

Prisen bør nok da ikke være særlig mer enn halvparten av nypris...Slike teknologirprodukter avskrives raskt i verdi. Men det er jo fortsatt like greit å selge det hvis alternativet er at det bare blir liggende i en skuff. 

Anonymkode: 88b5e...223

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Prisen bør nok da ikke være særlig mer enn halvparten av nypris...Slike teknologirprodukter avskrives raskt i verdi. Men det er jo fortsatt like greit å selge det hvis alternativet er at det bare blir liggende i en skuff. 

Anonymkode: 88b5e...223

Har så langt tenkt å legge meg godt under butikkpris for ny. Jeg kjøpte fra Kina og fikk en fin pris. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...