Gå til innhold

P-Stav i armen "JADELLE"

Fremhevede innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

fikk opperert inn de 2 stavene i venstre underarm på torsdag, sydde 1 sting.

andre som har brukt den lenge og har erfaring?

Endret av jannemm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om den. Er det relativt nytt på markedet siden det ikke står oppført i Felleskatalogen heller?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har en venninne som har en p-stav i armen. Vet ikke hva den heter. Hun har i hvert fall veldig med humørsvingninger.

Skrevet

Har hørt om Implanon som settes i overarmen, men har aldri hørt om den som trådstarter nevner.

Skrevet

Jeg bruker Implanon, og er veldig fornøyd. (Har brukt både ppiller og psprøyte før, og staven fungerer mye bedre for meg.)

Den som nevnes her har jeg ikke hørt om.

Skrevet

Jeg bruker Implanon og er veldig MISFORNØYD! Har bestilt time for å ta den ut. Humørsvingninger, sexlysten er helt borte, blødninger omtrent hele tiden etter et halvt år. Ikke noe for meg. Har aldri hørt om det merket som du nevnte i underarmen?

Skrevet

Trådstarter kan ikke du fortelle litt om denne p-staven? Regner med at den er relativt ny på markedet ettersom ingen har hørt om det.

Skrevet

Har hatt p-stav i snart ett år jeg og trives godt med den. slipper å tenke på at jeg må huske p-piller hver dag osv..

Du kan få litt uregelmessig menstruasjon av den i det første året, eller den kan rett og slett komme vekk. Har ikke merket noe til humørsvigninger eller andre bivirkninger, bare et at jeg la på meg et par kilo i bynnelsen. Men det er ikke noe å uroe seg for.

Skrevet
Har hatt p-stav i snart ett år jeg og trives godt med den. slipper å tenke på at jeg må huske p-piller hver dag osv..

Du kan få litt uregelmessig menstruasjon av den i det første året, eller den kan rett og slett komme vekk. Har ikke merket noe til humørsvigninger eller andre bivirkninger, bare et at jeg la på meg et par kilo i bynnelsen. Men det er ikke noe å uroe seg for.

Bruker du samme som trådstarter, eller er det Implanon du bruker?

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

skrev feil navn i topicen, heter jadelle:

Jadelle består av to implantater på 43 x 2.5 mm som legges inn i underhuden på kroppen, gjerne på overarmen. Her ligger de i fred og ro og frigjør en konstant mengde med prevensjonsmidlet levonorgestrel, som tidligere er brukt i vanlige p-piller.

Resten av sitatet er slettet. I følge KGs regler er det ikke lov å poste;

materiale med kopirett (Kopinor.no)
Mie (mod) Endret av Mie
Skrevet

Hva er forskjellen på denne og Implanon da? Hormoninnholdet?

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

www.felleskatalogen.no

(medisinsk oversikt)

Gjest Gjest_forvirret_*
Skrevet

Jeg har en stav,og ikke to.

Jeg er velidg fornøyd,eneste minuset er at eg la på meg noen kilo og at jeg har litt uregelmessig blødning,men det går ann å leve med.

Veldig forskjellig på hvordan folk regaerer.

Jeg reagerte veldig på p-piller (trionetta).. Hadde skikkelig svingninger i humøret... Men må nesten bare se hvordan det fungere på deg. Tror ikke det er noe fasitsvar....

• 3 år senere...
Gjest Gjest_Malin_*
Skrevet

Jeg bruker Jadelle, fornøyd :)

Har da to staver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...