Gå til innhold

The Well......

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjenner noen som har hatt sex der, og det er vel naturlig å tenke seg at mange som tenner på å bli sett på drar dit. Sånn er det tross alt med alt. Når det er sagt er nok de aller fleste som drar dit fornuftige og oppegående folk som ønsker å slappe av. Kan både forstå dere som assosierer the well med seksualitet og dere som ikke gjør det. 

Endret av Majer
  • Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet
Alterego666 skrev (25 minutter siden):

Ja, jeg er i forsvarsposisjon på vegne av The Well, ikke meg selv.

Som bruker av The Well har jeg langt større troverdighet enn f.eks @Anonyministsom bare gjenforteller sladder uten å ta til seg førstehåndsfortellinger fra brukere.

På en annen side: Kanskje bør jeg bare la de med kroppsangst gjenfortelle skrekkhistoriene sine seg mellom, så slipper vi disse individene på Norges beste spa-anlegg.

Der ga du meg noe å tenke på. Takk!

Unnskyld meg… førstehånsdfortellinger fra brukere er altså sladder, så lenge de ikke kommer fra akkurat deg? Jeg tror du er en mann, og disse førstehåndsfortellingene jeg har fått direkte er fra kvinner. Hvis du leser anmeldelsene er det kvinner som føler stedet som et overgrep, ikke menn. Jeg tviler ikke et sekund på at du stortrives der. 
jeg har ikke kroppsangst selvom jeg ikke vil være naken med deg. Mulig det er Norges beste spa anlegg for enkelte, Norge er litt dårlige spa, så blir fint og kunne reise igjen snart. 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vet ikke helt hvilke anmeldelser du har lest, men i følge Tripadvisor er folk fornøyd med et gjennomsnitt på 4,5 av 5 mulige stjerner. Vet at mange som legger inn anmeldelser her ikke alltid er helt ærlige, men jeg har vanskelig for å tro at så mange opplever oppholdet der som et "overgrep"

https://no.tripadvisor.com/Attraction_Review-g226937-d9563390-Reviews-The_Well_Spa_Resort-Kolbotn_Oppegard_Municipality_Akershus_Eastern_Norway.html

Anonymkode: 9824d...775

På facebooksiden deres. Og på bookingen deres. Jeg leste de da jeg hadde planer om og booke fordi det ser så fint ut på bilder. Det var flere som skrev der at de opplevde det dom et overgrep, det er kanskje litt vel dramatisk. Det er jo lov og snu. De jeg har snakket med som jeg kjenner beskriver det mer som « ekkelt «. Jeg har også blitt invitert med av noen som trives, de har også invitert meg på swingers klubben sin i Oslo så inntrykket jeg sitter igjen med er at det for spesielt interesserte. Og der er jo helt greit. Altså at det er et sted noen trives, men som ikke er for alle. 

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner at du føler deg i forsvarsposisjon …. Du har null troverdighet som sannhetsvitne i denne diskusjonen.

Anonymkode: 7459f...558

Men den som ikke har vært der, men som muligens har hørt rykter på byen er et sannhetsvitne av uante dimensjoner... 😂

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, Anonyminist said:

Unnskyld meg… førstehånsdfortellinger fra brukere er altså sladder, så lenge de ikke kommer fra akkurat deg? Jeg tror du er en mann, og disse førstehåndsfortellingene jeg har fått direkte er fra kvinner. Hvis du leser anmeldelsene er det kvinner som føler stedet som et overgrep, ikke menn. Jeg tviler ikke et sekund på at du stortrives der. 
jeg har ikke kroppsangst selvom jeg ikke vil være naken med deg. Mulig det er Norges beste spa anlegg for enkelte, Norge er litt dårlige spa, så blir fint og kunne reise igjen snart. 

Men jeg er enig i at det er langt mellom kvalitetsanleggene i Norge, kan jeg spørre hvor du vil reise for å gå på kvalitets SPA? 

Gjest Alterego666
Skrevet
Tiuren skrev (2 minutter siden):

Men den som ikke har vært der, men som muligens har hørt rykter på byen er et sannhetsvitne av uante dimensjoner... 😂

Bingo!

Gjest Alterego666
Skrevet
Anonyminist skrev (23 minutter siden):

Unnskyld meg… førstehånsdfortellinger fra brukere er altså sladder,

Det er ikke førstehåndsfortellinger når det kommer fra deg. Du har aldri vært der.

AnonymBruker
Skrevet

Skal der idag, noen som vil være med å kose? 😌

Anonymkode: 91250...d44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (2 timer siden):

Ja, jeg er i forsvarsposisjon på vegne av The Well, ikke meg selv.

Som bruker av The Well har jeg langt større troverdighet enn f.eks @Anonyministsom bare gjenforteller sladder uten å ta til seg førstehåndsfortellinger fra brukere.

På en annen side: Kanskje bør jeg bare la de med kroppsangst gjenfortelle skrekkhistoriene sine seg mellom, så slipper vi disse individene på Norges beste spa-anlegg.

Der ga du meg noe å tenke på. Takk!

Jeg mener bestemt å huske flere tidligere innlegg fra deg - både om det Well og om naturisstrender - med tydelige seksuelle under- og overtoner. At du bruker karakteristikken «kroppsangst» om personer som føler ubehag ved å møte ekshibisjonister og kikkere på et SPA-anlegg, er forsiktig sagt ganske sterkt …. 

• Liker 8
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener bestemt å huske flere tidligere innlegg fra deg - både om det Well og om naturisstrender - med tydelige seksuelle under- og overtoner. At du bruker karakteristikken «kroppsangst» om personer som føler ubehag ved å møte ekshibisjonister og kikkere på et SPA-anlegg, er forsiktig sagt ganske sterkt …. 

Hva er galt med å være ekshibisjonist? Noen liker å vise fram bilen sin, noen liker å gå i en fin kjole og noen liker å vise fram kroppen sin. 
Folk som ikke klarer å se en naken kropp bør jo ikke gå der man VET det er nakne kropper.

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er så negative til The Well trenger jo ikke dra dit :) De fleste som søker litt spenning gjør det nok diskre.

Jeg mener at ingen skal kunne se på noen utfører noe som helst, selv gjort ting kun på tomannshånd; selv om de har vært fremmede for meg :) Min hemmelig.

Anonymkode: d531a...1a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (1 time siden):

Hva er galt med å være ekshibisjonist? Noen liker å vise fram bilen sin, noen liker å gå i en fin kjole og noen liker å vise fram kroppen sin. 
Folk som ikke klarer å se en naken kropp bør jo ikke gå der man VET det er nakne kropper.

Det finnes naturlige settinger for det, når man slapper av skal man ikke vise seg frem. 

Anonymkode: cb89d...6b5

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes naturlige settinger for det, når man slapper av skal man ikke vise seg frem. 

Det finnes ikke mer naturlig setting for å være naken enn på The Well eller på en naturiststrand.

😂😂😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Virker som at enkelte her forfekter en veldig egosentrisk form for avslapning. 

My way or the highway-type oppførsel. En slik kjørestil fører til kaos, så det blir vel en viss type folk da som dominerer der. Ikke oss som faktisk setter pris på å få være i fred og som ikke gidder å bevitne at andre søker etter å tilfredstille seg selv på andre måter enn selvfokus. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (Akkurat nå):

Det finnes ikke mer naturlig setting for å være naken enn på The Well eller på en naturiststrand.

😂😂😂😂😂

Jeg kan ikke si at det akkurat vanker typer på The Well som er tilhengere av meditasjon, snarere det stikk motsatte. 

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er i orden at noen synes det er stas å vise frem tissen sin; problemet er seksualiseringen av stedet. Dvs at noen nærmest promoterer The Well som et sted hvor de kan få utløp for lystene dine. Det gjør det svært uaktuelt for mange å besøke stedet.

Anonymkode: 87553...5c2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som du har litt trøbbel med å skille mellom nudiststrender/spa-anlegg og swingersklubber. Jeg foreslår at du tar med kona på en swingersklubb istedenfor å luske rundt på nudisttrender o.l. for å få seksuell inspirasjon. Bare et velment tips:)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nylig på the well. Jeg synes det var et flott og fantastisk sted med hyggelige ansatte. Men ja… det var veldig mange nakne eldre menn der. Følte ikke de så på meg (jeg hadde på badetøy), men likevel… jeg har ikke lyst til å se 70 år gamle baller henge løst. Og ja, jeg så selvfølgelig en annen vei. Jeg så kun en tissefant som pekte rett opp, eieren så ikke ut til å bry seg nevneverdig. Jeg tror om lag 50% av klientellet hadde badetøy, og av de som ikke brukte det, gikk de aller fleste med badekåpe utenfor bassengene. Men alle over 60; de var nakne! 

og jeg så ingen seksuell aktivitet What so ever.

Anonymkode: deedb...169

• Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det virker som du har litt trøbbel med å skille mellom nudiststrender/spa-anlegg og swingersklubber. Jeg foreslår at du tar med kona på en swingersklubb istedenfor å luske rundt på nudisttrender o.l. for å få seksuell inspirasjon. Bare et velment tips:)

Takk for tips. 
Vi kommer nok til å besøke swingersklubber når det er tryggere.

I mellomtiden (og senere) besøker vi The Well og naturiststrender på lik linje med alle andre voksne mennesker som holder seg til stedets retningslinjer og kutyme. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg var nylig på the well. Jeg synes det var et flott og fantastisk sted med hyggelige ansatte. Men ja… det var veldig mange nakne eldre menn der. Følte ikke de så på meg (jeg hadde på badetøy), men likevel… jeg har ikke lyst til å se 70 år gamle baller henge løst. Og ja, jeg så selvfølgelig en annen vei. Jeg så kun en tissefant som pekte rett opp, eieren så ikke ut til å bry seg nevneverdig. Jeg tror om lag 50% av klientellet hadde badetøy, og av de som ikke brukte det, gikk de aller fleste med badekåpe utenfor bassengene. Men alle over 60; de var nakne! 

og jeg så ingen seksuell aktivitet What so ever.

Anonymkode: deedb...169

65 år gamle enslige menn som går på spa hver uke… hvorfor, mon tro…

Anonymkode: 06b78...65f

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...