Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du?

Fremhevede innlegg

Gjest Fiskefrøken
Skrevet

Jeg har Solen i Fiskene, noe som gjør meg lett rørt av skjønnhet og triste skjebner, jeg liker å tro det beste om folk og er kjapp i vendingen om noen klyper litt eller kjefter for mye.

Men, jeg mener atter en gang om dere virkelig tror på astrologi så burde dere ikke ta hensyn ene og alene til Soltegnet. I det minste burde dere kikke på Månetegn og Ascendanten...ellers så blir det veldig generelt og iallefall ikke særlig seriøst. Men det jo litt moro å generalisere da. Blir mange fine klubber ut av det :wink:

Til deg Plutti, jeg er Fiskedame med Skorpionmann...og det er som himmel og helvete på en gang, og det beste forholdet jeg noen gang hart hatt. Nå har det seg slik at vi har harmoniske aspekter mellom bl.a Måne og Måne, mellom Mars og Venus etc. som er med på å gjøre det bra. Vi har en del karmiske linker på godt og vondt også, som gjør sitt til at det aldri er helt vindstille..men det er jo også bra, for mye medgang gjør en jo bare lat og uengasjert...hehe..

Men hvert forhold er noe for seg selv..både astrologisk og irl.

Klem,

Fiskefrøken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er riktig som overnevnte sier her, vanlige horoskoper somstår i aviser og blader er jo bare for moro skyld!!!!! det er sinnsykt masse å ta hensyn til når man skal stille et personlig horoskop. man må bla vite ascendanten, månen, planetenes stilling, klokkeslett, fødeplass osv.

Jeg er vannmann, med ascendanten i Jomfruen, så jeg er vel litt av begge deler. har aldri følt meg somen vannmann før, men da jeg fikk vite hva min ascendant var, så falt alle brikkene på plass:) for alle har nemlig sagt til meg at jeg oppførte meg mer som en jomfru. (har masse venner som er "inni" dette).

men jeg har blitt mer og mer vannmann med årene, spesielt de siste 2 årene, etter at jeg fylte 21.

leste at det er en vannmann klubb her? hvor? :)

klemmer fra Iset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...