Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

En veldig typisk tyr, og som vilja så fint sa det; jeg legger lett på meg! Og Lilykjæresten er skorpion, vet ikke hva som er typisk for han, men fornøyd er jeg da uansett.

*gnafser i seg nok en bit tiramisu og ser skulende på manualene*

Skrevet

:kul: 100% løve :kul:

med tyr samboer, og det funker godt. Jeg er svak for smiger, men har totalt kontroll :hoho:

Skrevet

Jeg er skorpion, og en meget typisk en også... :D Kjæresten min er jomfru, og vi går veldig godt sammen... :lol:

Skrevet

:wink: Jeg er vær og har vært sammen med en vekt i 21 år, gift i 18!

Vi var temmelig forskjellige i utgangspunktet, men har vel bare blitt mer og mer like med årene! Selv om personlighet og temperament selvsagt står et godt stykke fra hverandre, jeg er temperamentsfull og han er rolig og sindig, så har vi etterhvert utviklet oss sammen, og er stort sett enige om de store tingene og har mye felles humor!

:D Jeg har det kjempegodt sammen med min vekt (da snakker jeg ikke om badevekten min :ler: !!!), og vil ikke bytte ham bort med noe!

Skrevet

Jeg er også skorpion. Sær og mystisk? 8) Litt så. Passer visstnok ikke sammen med vannmenn, men det er bare tull!!

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg er veldig kreps av meg og kjæresten er veldig vær = liv i heimen ! :o

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg er tyr og han er kreps tror jeg. jeg veldig tyr på noen måter, men ikke helt igjennom. er rolig og jordnær, og blir ikke lett sint, men er egentlig ikke langsint sånn som en ekte tyr skal være.

Skrevet

Jeg er løve, og mannen min er løve! Det fungerer faktisk VELDIG godt det også!

Jeg er født en måned for tidlig.. skulle jeg egentlig vært Jomfru da??

Noen som vet noe om sånt?? :D

Skrevet

Dorian, din sleiping :sjarmor: *stange* Her kommer steinbukken og tar deg! Mu-ha-haha!

Jeg tror ikke stjernetegn har så mye betydning i parforhold jeg. Det er mere innstillingen det kommer ann på...

Skrevet

Rimelig typisk tvilling her også. Har krepse kjæreste, noe som horoskopene sier at ikke går sammen. Men vi går faktisk veldig godt sammen! :D

Skrevet

Jeg er LØVE..grrrrrrrr :D

kjæresten er vannmann... er det derfor det ofte kan gå en kule varmt mellom oss? :briller:

Skrevet

Jeg er VÆR!

Skrevet

Jeg er en ekte og typisk FISKejente!

Og min samboer er SKORPION! Det skal visstnok være en fin kombinasjon????

Noen med erfaring på den sammensettingen??

:roll:

Skrevet

Er Vær jeg, og var vel en stund selveste definisjonen på en også, men jeg har roet meg ned ;) ...

Føler at utrolig mye egentlig stemmer ut i fra litt mere seriøse horoskop og sol tegn tydning.

Ellers tar jeg det meste med en klype salt, men jeg tror det ligger noe i stjernetegnene helt klart! :)

Skrevet

Har aldri trodd så mye på dette med stjernetegn, men ser at alle mine gode venner er født på samme årstid (vår/høst) ....

Jeg er (selvfølgelig) født i Løven og er gift med en Vær!

:lol:

Leo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...