AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Kjenner jeg fortsatt føler meg påvirket av noen hendelser som foregikk for syv og fire år siden. Føler for å lufte litt tanker og det er derfor jeg oppretter denne tråden. For syv år siden skulle jeg på en av mine første fester med alkohol. Jeg endte med å drikke alt for mye. Dermed ble jeg plassert på et rom og en mann jeg ikke kjente (på dette tidsrommet) skulle "passe på" meg. Selv husker jeg ikke mye fra denne kvelden, men jeg husker at han begynte å ta på meg. Husker han tok på både rompe, bryst og mellom beina i tillegg forsøkte han å kysse meg. Jeg klarte ikke å bevege meg, og forsøkte i herdig å be han om å slutte. Når jeg tilslutt fikk fram ordet slutt så stoppet han en stund før han begynnte igjen. Til slutt kom en bekjent av meg inn på rommet å jeg ba om hjelp, og kom meg dermed unna. I ettertid fortalte jeg ikke om dette til noen. Flere spurt om hva som egentlig hadde skjedd ettersom de merket jeg oppførte meg anderledes, men jeg har aldri fortalt om dette til noen. Mannen som trakaserte/overgrep meg begynte etterhvert å bli kjent med mine venner, og det ble dermed vanskelig å unngå han. Etterhvert viste det seg at han var svært forelsket i meg, men dette var ikke gjensidig. Flere hendelser lignende den over har hendt med samme person iløpet av årene. Sist jeg møtte han hadde jeg fått meg kjæreste. Jeg og kjæresten min hadde vært å drukket, og vi hadde begge drukket for mye. Vi skulle hjem og hadde dermed ringt etter skyss. På dette øyeblikket viste jeg ikke at min overgriper også satt i bilen som skulle hente oss. Vi ble kjørt hjem til kjæresten min. Kjæresten min ble sittende i bilen en stund mens jeg ble båret inn av overgrepen (kjæresten min viste ikke dette) Selv husker jeg ikke denne kvelden i heletatt, men da kjæresten min kom inn lå jeg visstnok naken på sengen hans. Her vet jeg ikke om jeg ble voldtatt, kledd av eller om jeg hadde gjort dette selv... Kjenne jeg fortsatt bli uvel av å tenke på disse hendelsene. Aldri før har jeg fortalt om dette, men føler det var litt godt å få luftet disse hendelsene. Selv håper jeg at jeg aldri ser han igjen Anonymkode: 1ba76...f07
Silva Pluvialis Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Er du sammen med kjæresten enda? Kanskje dere kan snakke om det og sammen gå til politiet? Du har helt klart vært utsatt for overgrep.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå