Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Samboer dro på jobb kl 0630, jeg jobber kveldsvakt og leverer ungen kl 10.

Samboer skulle finne noe i klesskapet og slo på lyset i taket, og styrte på. Jeg sa "hallo??? *navnet hans*??? Hva gjør du??! " Han himlet med øynene, sa "arh ti still med deg", gikk fort ut og lukket helt igjen døren. Gikk deretter rett mot ytterdøren og gikk. 

Ungen våknet og vi måtte stå opp. 

Hva synes dere? Er det bare jeg som synes det var dårlig gjort? Kjenner jeg er så sint. 

Anonymkode: ea2f4...bcf

Jeg foreslår at du kjøper deg en sovemaske. Han må da få lov til å finne frem klær på soverommet. Ska han famle i blinde da, og komme for sent på jobb? 

Anonymkode: bfe69...612

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For en rar tråd 🤔 Samboer og jeg står opp på forskjellige tidspunkter, og legger frem klær kvelden før eller bruker lommelykten. Å glemme seg er greit, men å si «ti still»? Det har jeg aldri i mitt liv hørt et voksent menneske si til et annet 😅 «Unnskyld», sier man da!

Anonymkode: 129d3...0af

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ufølsomt gjort, sikkert fordi jeg opplever dette nesten daglig med kjæresten min.

Han står opp 05.30 hver dag og jeg trenger ikke å stå opp før Klokken er 08, men det er sjeldent han prøver å være stille om morgenen.

Nesten daglig går han ut og inn av soverommet flere ganger, slår på lyset for å finne noe han leter etter og slamrer med dørene.

Av og til blir jeg sur og gir beskjed, men som oftest ligger jeg og gremmer meg såpass lenge at jeg klarer ikke å få sove etterpå, og så får jeg en dårlig dag.

Jeg hadde aldri oppført meg sånn hvis det var omvendt!

Anonymkode: 3cf5e...0ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette ikke har plass til walkincloset, kanskje han likevekt kan ha litt klær på badet eller i et gangskap? Hvis han i tillegg som hovedregel finner fram antrekk dagen før, skal han ikke trenge å hente klær før jobb.

Anonymkode: 6398a...8b4

AnonymBruker
Skrevet

Var vel du som vekte ungen, ikke han. Skjønner at det er jævlig irriterende å bli vekt tidligere enn nødvendig, men vi har vel alle driti oss ut før? Jeg ringte på dørklokka etter ar ungen hadde lagt seg når jeg kom opp fra parkeringskjelleren her om dagen fordi hjernen hadde blitt så vant med å trykke på alle døråpnere ved alle dører. Var jo ikke ideelt, men det var en glipp, ikke en ond handling..

Anonymkode: e9f07...643

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er ufølsomt gjort, sikkert fordi jeg opplever dette nesten daglig med kjæresten min.

Han står opp 05.30 hver dag og jeg trenger ikke å stå opp før Klokken er 08, men det er sjeldent han prøver å være stille om morgenen.

Nesten daglig går han ut og inn av soverommet flere ganger, slår på lyset for å finne noe han leter etter og slamrer med dørene.

Av og til blir jeg sur og gir beskjed, men som oftest ligger jeg og gremmer meg såpass lenge at jeg klarer ikke å få sove etterpå, og så får jeg en dårlig dag.

Min var også sånn. Klarte å få han til å snu. Men måtte ta det opp mange ganger. Det er utrolig hensynsløst å vekke opp den som sover. 

Anonymkode: f7bb3...8d6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ok kanskje jeg over reagerer, jeg vet ikke lenger. 

Det handler sikkert om at om det hadde vært meg, så hadde jeg sagt "oj sorry! " Og ikke bedt han ti still. Men det er meg. 

TS

Du hadde det når frekk kommentar allerede var blitt gitt? Er det som pleier å være problemet.

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe. Nesten daglig, du blir sur, får en dårlig dag. Men hvorfor ikke ta det opp med personen. Hvorfor daglig være irritert over små bagateller som kommer til å utvikle seg til et dårlig forhold. 

Anonymkode: 355be...2f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt helt sykt irritert! 

Anonymkode: a1d67...52e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt irritert og konfrontert han med det når han kom hjem igjen..spurt hva slags surmuling han hadde for seg tidlig på morgenen! 

Anonymkode: bdeb4...77a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Slutt?! Jeg lurer oppriktig, ungen er 2 år!? Kanskje gubben er seksuelt frustrert og sur fordi han vil ha kona tilbake? 

Anonymkode: ae242...511

Og so? Gir det han grunn til å være sånn?

Anonymkode: 55096...d5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart det er krig i verden.

Anonymkode: 9e959...d9f

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring, krenkende utsagn, spekulasjoner, avsporinger og samtlige svar til dette.

- Matas, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke mange av de som har svart her har små barn og alvorlig søvnunderskudd.. Jeg hadde ikke bare blitt irritert, jeg hadde blitt sur. Og det hadde mannen min også hvis situasjonen var omvendt. 

Anonymkode: ca6b8...3e2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 6.17):

Hehe. Nesten daglig, du blir sur, får en dårlig dag. Men hvorfor ikke ta det opp med personen. Hvorfor daglig være irritert over små bagateller som kommer til å utvikle seg til et dårlig forhold. 

Anonymkode: 355be...2f1

Jeg har sagt det til han ofte, men da blir han sur for han forstår ikke problemet.

Han sier jeg bare kan legge meg og sove igjen, men det klarer jeg ikke.

Han har et veldig godt sovehjerte og kan sove omtrent stående, det kan ikke jeg.

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2021 den 8.40):

Jeg er irritert fordi han ba meg ti still? Handlet ikke bare om meg, men at datteren på 2 år ble vekket. 

Ja, da ber du han ti still tilbake. ikke vær så vanskelig

Anonymkode: e9312...865

Skrevet (endret)

Å hjelpes... jeg skjønner godt at du ble irritert ts. :opplyser:

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. 

- Matas, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
Athena79 skrev (På 21.6.2021 den 10.41):

En bagatell, er jo bare å skru av lyset igjen.

Du har ikke barn skjønner jeg 😅

Anonymkode: 21305...49b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2021 den 8.36):

Samboer dro på jobb kl 0630, jeg jobber kveldsvakt og leverer ungen kl 10.

Samboer skulle finne noe i klesskapet og slo på lyset i taket, og styrte på. Jeg sa "hallo??? *navnet hans*??? Hva gjør du??! " Han himlet med øynene, sa "arh ti still med deg", gikk fort ut og lukket helt igjen døren. Gikk deretter rett mot ytterdøren og gikk. 

Ungen våknet og vi måtte stå opp. 

Hva synes dere? Er det bare jeg som synes det var dårlig gjort? Kjenner jeg er så sint. 

Jeg hadde gjort det slutt med forholdet hvis mannen min hadde gjort det samme, høres ut som et ufordragelig mann.

Anonymkode: c2ca0...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...