AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 I dag falt jeg ned fra et tak på ca 3 meter og slo hodet og ryggen hardt. Jeg ble liggende lenge og kom meg ikke opp. Var kvalm og hadde store smerter. på legevakten trykte legen litt på ryggen og stilte noen spm. Ingen røntgen eller noe. Sa bare at jeg hadde blitt forslått. Smertene i ryggen er uutholdelig og jeg klarer nesten ikke gå. Hjernerystelsen går det bra med. mer det normalt at muskel som er forslått er så hinsides vondt? Anonymkode: e5c1a...016 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Akkurat samme høyde datt mannen min også, veldig forslått både hode og rygg.. var vindt i flere dager etterpå.. innimellom får han fremdeles samme type vondt i ryggen , og det er 4 år siden 🥶 Anonymkode: 2e4eb...81c
GammelKaktus Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Når du ramler såpass så skulle det jo bare mangle at du er forslått. Fikk du ikke noe smertestillende du kunne ta i dagene fremover? Det kommer jo med all sannsynlighet å bare til å bli vondere... Du får ta deg en hastetime hos fastlegen for smertestillende og en undersøkelse til hvis du er bekymret.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 Tok det røngten da? Ville kanskje ringt og forklart smertene og spurt om det ikke burde bli tatt noe bildediagnostikk. Anonymkode: d7ee9...a18 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Så lenge jeg ligger helt i ro i en ok stilling er det lite smerter, prøver jeg å snu meg kjennes det ut som om muskelen rett og slett revner. Kjennes ut som kniver Anonymkode: e5c1a...016
Gjest Robin666 Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 Så ligg i ro da. "Doktor, det gjør vondt når jeg gjør sånn her." 🤡 Ingen her kan gi deg korrekt svar. Gå tilbake til legevakta eller ligg stille.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 Robin666 skrev (12 timer siden): Så ligg i ro da. "Doktor, det gjør vondt når jeg gjør sånn her." 🤡 Ingen her kan gi deg korrekt svar. Gå tilbake til legevakta eller ligg stille. Du trenger ikke svare i alle trådene om du ikke har noe konstruktivt å si.. hva med: god bedring eller.. det var leit osv. Anonymkode: e5c1a...016 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 Utrolig rart det ikke ble tatt bildediagnostikk. Et stående sidebilde av ryggen viser mye og kan utelukke større frakturer. Ville oppsøkt legevakten på nytt Anonymkode: 515ef...6a7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå