AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 I natt våknet jeg ca én time etter jeg hadde sovnet av et intens ubehag i svelget, ikke veldig vondt men en slags brennende følelse i høyre side av svelget. Fikk jo litt panikk og lurte på om jeg har blitt stukket inne i munnen eller om det var en allergisk reaksjon på noe men jeg hadde jo ikke gjort noe annet enn det vanlige: pusse tennene og bruke munnskyllevann før jeg la meg. Noen som har opplevd noe lignende eller aner hva det kan være? Det gikk over etter ei stund og jeg sovnet igjen, merket ikke noe til det tidligere i dag men nå når jeg drakk kaffe kjente jeg det svir/er ømt i svelget på høyre side. Anonymkode: 37a85...b7b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Tar du f.eks jern tabl eller magesyre (NAF) tabl? De kan skape sår og etse i svelget om de ikke straks svelges helt ned. Anonymkode: 90b7e...04f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tar du f.eks jern tabl eller magesyre (NAF) tabl? De kan skape sår og etse i svelget om de ikke straks svelges helt ned. Anonymkode: 90b7e...04f Nei, bare multivitaminer, allergitabletter og cerazette. Spist potetgull og nøtter tidligere på kvelden, men vil ikke tro jeg reagerer så mange timer etterpå. Anonymkode: 37a85...b7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå