AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Har tidligere alltid gått på P piller (uten mensen pause). Bestemte meg for å gå direkte fra P piller til P spiral Mirena. Satte inn Mirena høsten 2020. Samtidig som jeg satte inn Mirena så tok jeg også celleprøve, og med alt som ble gjort der nede var det forståelig at jeg blødde litt i 3 dager. Nå har det gått mange måneder med null blødning og jeg er veldig fornøyd. Men i dag fikk jeg en blødning. Er ikke det rart? Skjønner man kan få uregelmessig blødning, men jeg har jo ikke blødd noe og nå etter så lang tid så blør jeg. Om jeg skal overtenke, så hadde jeg sex med en for ca 1 mnd siden. Kan det være klamydia? Har jo aldri blødd ved tidligere klamydia infeksjoner.... Gravid? Har ingen andre symptomer på det heller... Blødningene er helt ferskt blod som kommer på papiret etter jeg har tisset. Ikke knall rødt, mer lyse rødt. Ingen spotting i trusa. Ingen mensen smerter. Dobbelt sjekket hvor blodet kommer fra, og det er ikke fra urinrøret men fra vagina, så ikke urininfeksjon heller. Anonymkode: d2bdb...be4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Tenker at du kan ta det med ro Det er nok en liten menstruasjon. Jeg kan også på p-piller få en liten menstruasjon med et års mellomrom selv om jeg ikke blør ellers. Anonymkode: 3724b...dc5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har mensen hele tiden med mirena… Anonymkode: 25550...025 1
Mezzosoprena Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Jeg mistet i all hovedsak mensen ved bruk av Mirena, men en sjelden gang i blant kom det blødninger... Jeg pleier å si at jeg hadde mensen et kvarter i halvåret eller noe - så dette hadde jeg ikke bekymret meg over. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå