AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Begge er like fine å sitte i ladekø med på utfartsdager eller i utlandet. Jeg mener man bør velge bil etter ladenettverk så lenge bilene ikke har lenger rekkevidde enn de har. Et familiemedlem kjører etron55, han et strålende fornøyd i hverdagen. Men river av seg håret når han skal langt. Men mellom de to, ville jeg valgt etter hva du trenger av plass. Har du 2 barn og kone, valg etron. Bor du alene, trenger du kanskje kun q4. Anonymkode: 6149f...051
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 https://www.kia.com/no/modeller/ev6/opplev-ev6/ Anonymkode: 730d4...7fb 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #4 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begge er like fine å sitte i ladekø med på utfartsdager eller i utlandet. Jeg mener man bør velge bil etter ladenettverk så lenge bilene ikke har lenger rekkevidde enn de har. Et familiemedlem kjører etron55, han et strålende fornøyd i hverdagen. Men river av seg håret når han skal langt. Men mellom de to, ville jeg valgt etter hva du trenger av plass. Har du 2 barn og kone, valg etron. Bor du alene, trenger du kanskje kun q4. Anonymkode: 6149f...051 Jeg har mann og en tenåring. Så litt usikker. Anonymkode: 30959...02b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #5 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.kia.com/no/modeller/ev6/opplev-ev6/ Anonymkode: 730d4...7fb Æææ, nei. Anonymkode: 30959...02b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #6 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begge er like fine å sitte i ladekø med på utfartsdager eller i utlandet. Jeg mener man bør velge bil etter ladenettverk så lenge bilene ikke har lenger rekkevidde enn de har. Et familiemedlem kjører etron55, han et strålende fornøyd i hverdagen. Men river av seg håret når han skal langt. Men mellom de to, ville jeg valgt etter hva du trenger av plass. Har du 2 barn og kone, valg etron. Bor du alene, trenger du kanskje kun q4. Anonymkode: 6149f...051 Jada. Teslaen din er så flott. Sånn, da er vi ferdig med Tesla-praten håper jeg. Etron er en diger bil, mens Q4 har en vanlig famimiebilstørrelse. Altså vil også Q4 fungere brillefint hvis man er 2 voksne og 2 barn. De aller fleste familiebiler (SUV) på markedet er i omtrentlig samme størrelse som Q4 er. Å fjase om rekkevidde er egentlig fullstendig irrelevant hvis man har mindre barn, for enhver familiebil på markedet har lang nok rekkevidde til at de fleste barn trenger en tisse- og strekkepause. Anonymkode: 53430...1c8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #7 Skrevet 20. juni 2021 Q4 har vel en del bedre rekkevidde? Har hatt Audi eTron, men kjører nå VW ID4 som omtrent er samme bil som Q4. Den føles like romslig, men har MYE bedre rekkevidde.... Anonymkode: 13557...406
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #8 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jada. Teslaen din er så flott. Sånn, da er vi ferdig med Tesla-praten håper jeg. Hvilken bil jeg har ingen betydning når man kjører en stor og flott ny Audi men må stå i ladekø bak en leaf fra 2012 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Etron er en diger bil, mens Q4 har en vanlig famimiebilstørrelse. Altså vil også Q4 fungere brillefint hvis man er 2 voksne og 2 barn. De aller fleste familiebiler (SUV) på markedet er i omtrentlig samme størrelse som Q4 er. Å fjase om rekkevidde er egentlig fullstendig irrelevant hvis man har mindre barn, for enhver familiebil på markedet har lang nok rekkevidde til at de fleste barn trenger en tisse- og strekkepause. Tvert i mot. Det er som du sier at folk trenger pause før bilen, men det er da lading spiller inn. Opplevd å stå i ladekø mens barna sutrer om at de vil hjem? Det har jeg. Ikke gøy. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Anonymkode: 53430...1c8 Anonymkode: 6149f...051
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #9 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har mann og en tenåring. Så litt usikker. Anonymkode: 30959...02b Da bør dere se an hvordan dagligbruken blir. Mye bagasje som regelmessig skal ut og inn? Mye møbler som må flyttes på? Rent umiddelbart tenker jeg at man kommer langt med q4 om dere ikke trenger plass til alt som har med småbarn å gjøre. Anonymkode: 6149f...051
newman01 Skrevet 22. juni 2021 #10 Skrevet 22. juni 2021 Q4 er en skikkelig lurebil. Reklamen sier "fra 399'000", men skal man ha ekstra rekkevidde og firehjulstrekk med skikkelige lys og ryggekamera blir det fort nærmere 700k...
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #11 Skrevet 22. juni 2021 newman01 skrev (3 timer siden): Q4 er en skikkelig lurebil. Reklamen sier "fra 399'000", men skal man ha ekstra rekkevidde og firehjulstrekk med skikkelige lys og ryggekamera blir det fort nærmere 700k... Kikket på den i går og lagde en helt nøktern bil med ingen toppspekket ekstrautstyr. Endret på ca halvparten av tilvalgene til noe helt midt på treet. Kom på 530.000 uten vinterdekk. Skal man ha noe skikkelig blir det fort 700 ja. Det er jo Audi i et nøtteskall. Anonymkode: 6149f...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå