AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Del Skrevet 19. juni 2021 ..sliter med traumer etter et 8 år langt forhold med en psycopat. Meget aggressiv og devaluerende mann som kom med mange trusler og eksplosivt sinne it av ingrnting. Etter dette forholdet, er jeg så redd for andres reaksjoner på ting jeg sier eller gjør, at jeg trekker meg bort, isolerer meg eller blir helt stille (freeze). Dette i helt andre, uskyldige situasjoner med helt andre personer. hvordan kan man håndtere slike triggere? Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 62769...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #2 Del Skrevet 19. juni 2021 Du har kanskje fått ptsd. Ta kontakt med fastlegen og få henvisning til psykiatri. De er gode på å behandle folk for ptsd. Det klarer ikke du alene eller med vanlig psykolog. Anonymkode: ff963...eae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 19. juni 2021 #3 Del Skrevet 19. juni 2021 Vil tro det er vanlig å ha reaksjoner og problemer i ettertid. Får du noe hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #4 Del Skrevet 19. juni 2021 Jeg var i et forhold med en psykopat i 2 år. Fikk ingen hjelp da det ble slutt og utviklet sterk angst og ME i ettertid. Anonymkode: 5597f...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå