AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #121 Del Skrevet 1. september 2024 Gått på SSRI i ganske akkurat 20 år. Kommer aldri til å slutte. Ingen bivirkninger foruten tørr munn. Seksuell lyst på topp, får raskt orgasme og (siden flere nevner dette.) Anonymkode: 24655...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #122 Del Skrevet 27. januar Har gått på cipralex i 20 år+. Slet med panikkangst, depresjoner og uro. Klarte ikke gå ut av huset, før jeg begynte på cipralex. De ble min redning. Virket gradvis etter noen uker og var på topp etter 6 mndr. Gruet meg forferdelig til å begynne på cipralex, har ikke angret i ettertid. Anonymkode: 86f17...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #123 Del Skrevet 27. januar Ingen bivirkning, men heller ingen virkning bortsett fra at jeg ble dårligere. Sånn var det med de tre antidepressivaene jeg testet.Tar nå stemningsstabiliserende pga bipolar lidelse type 2 som fungerer veldig bra. Det tar ofte lang tid å oppdage diagnosen, så det er noe å ha i bakhodet. Anonymkode: 85b19...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå