Gå til innhold

Hva er dette? (Vondt nedentil)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også du bør oppsøke lege/gynekolog raskest mulig, men i mellomtiden kan du forsøke denne salven https://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-actigel-vaginalgel-50ml-953352p Ifølge min gynekolog kan den ikke forverre noe, men den kan lindre mange underlivsplager. Men obs, den svir/brenner akkurat i det man sprøyter den inn, men det går fort over. 

Anonymkode: 11643...512

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å blø. Tror jeg starter egenbehandling.

Anonymkode: 1ff88...7ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Og du skal ikke ha mens nå? 

AnonymBruker
Skrevet

Kom deg til legevakten du. Du kan ha alvorlig infeksjon.

Anonymkode: 9db96...e20

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ring legevakten først, og hør om det er aktuelt å ta test hos dem. Behandlingen du starter kan ødelegge for testresultatet.

Anonymkode: fd142...ede

AnonymBruker
Skrevet

Har du noe smerter? Feber? Kvalme? Kan du være gravid? Hvor mye blør du?  

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme symptomer som deg og hadde en heftig urinveisinfeksjon :) dra til legen, det er viktig fordi infeksjonen kan spre seg og bli mer alvorlig 

Anonymkode: 72d2e...004

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Også vanlig ved alvorlig urinveisinfeksjon som jeg hadde. Du må ha antibiotika raskt, ikke for å skremme men pyelonefritt (som er resultat av ubehandlet UVI) kan være veldig alvorlig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2021 den 9.24):

Har i mange måneder hatt mye, illeluktende utflod. For et par uker siden opplevde jeg å få dype støtsmerter ved samleie, og noen dager etterpå opplevde jeg vondhet eller sårhet i skjeden og området rundt skjedeåpningen. Ved samleie så svir det hele veien inn vagina og det er smertefullt om han går for dypt. Det er ikke mulig å nyte sex lengre. 

Svir også når jeg tørker meg med papir etter dobesøk.

Igjen, utfloden min er illeluktende og lukter som gamle reker (beklager alle detaljene).

Hva høres dette ut som for dere?

Bakteriell vaginose.

Du kan kjøpe preperater mot det på apotek, men anbefaler også ta en tur til fastlege som henviser til gynekolog eller privatist gynekolog for skikkelig skjekk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg synes også du bør oppsøke lege/gynekolog raskest mulig, men i mellomtiden kan du forsøke denne salven https://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-actigel-vaginalgel-50ml-953352p Ifølge min gynekolog kan den ikke forverre noe, men den kan lindre mange underlivsplager. Men obs, den svir/brenner akkurat i det man sprøyter den inn, men det går fort over. 

Anbefaler denne. Har selv brukt den! 

Anonymkode: 43b07...030

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Også vanlig ved alvorlig urinveisinfeksjon som jeg hadde. Du må ha antibiotika raskt, ikke for å skremme men pyelonefritt (som er resultat av ubehandlet UVI) kan være veldig alvorlig 

Det kan også være bekkeninfeksjon. Uansett får vi håpe TS er på legevakten akkurat nå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke ha mensen nei, og ikke gravid. Er ikke UVI. Føles veldig ut som jeg har både BV og sopp samtidig. Bv pga lukten og sopp fordi jeg klør og blør. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har du noe smerter? Feber? Kvalme? Kan du være gravid? Hvor mye blør du?  

Neida, føler meg helt fin. Litt smerter på siden men det har jeg alltid hatt siden jeg fikk bekkeninfeksjon for er par år tilbake.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neida, føler meg helt fin. Litt smerter på siden men det har jeg alltid hatt siden jeg fikk bekkeninfeksjon for er par år tilbake.

Hvis du tidligere har hatt bekkeninfeksjon har du høyere risiko for å få det igjen. Jeg synes du bør ringe legevakten og be om råd. Husk å fortelle dem at du har hatt bekkeninfeksjon tidligere. 

Hvor mye blør du? Mer enn ved vanlig mens? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge siden er det siden sist du ble testet for klamydia og gonoré? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bakteriell vaginose. Jeg opplevde den lukten en gang og dro til lege med en gang og fikk medisiner. Null stress.

Anonymkode: dc1bf...52c

Gjest Chroma
Skrevet

Dette kan være både bv og klamydia utifra de symptomene du skriver. 
 Ser du skriver du er i fast forhold, jeg ville testet meg for alt allikevel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...