AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Jeg har en kropp som har en del utfordringer fysisk (og litt psykisk). Da jeg var yngre, så gikk jeg på p piller. Viste seg at pga en sykdom i magen, så tar ikke kroppen opp pillene som den skal, så jeg byttet til p plaster. følte meg ikke trygg på det da det løsner en del i kantene. I ettertid har jeg prøvd p stav, p sprøyte og hormonspiral med store bivirkninger. Fra ekstrem vektøkning på kort tid, til enorme smerter i ryggen og smerter i armen (der staven satt). Etter jeg fikk minstemann, har jeg brukt kondom og bare det som prevensjon. Endometriose har jeg hatt hele veien, men smertene blir større og større for hvert år. Nå er jeg snart 43 og eggløsning og mens er kvalme, diare, voldsomme humørsvingninger og magevondt som går forbi alt jeg før har kjent. Noe som fungerer dårlig når jeg har to unger på 6 og 9. så da lurer jeg da. Finnes p plaster enda? Og vil det hjelpe på lik linje som piller osv for endoplager? Og kan jeg få det nå som jeg er så gammel? Har en veldig ung utenlandsk mann som fastlege, så synes det er litt flaut å skulle diskutere dette med han. Bedre å bare spørre om jeg kan få prøve det og det. Anonymkode: 3966c...4fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå