Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #21 Skrevet 11. september 2005 Ja, folk som ikke liker kapers eller sukat lever kun på Grandiosa og Dolmio/Uncle Ben's og kan sikkert knapt koke poteter. ← Enig! Det tror jeg også! Grandiosa nasjonen Norge med fullt opp av folk som kliner pizzaen ned med ketchup og spiser pf til biffen sin
Lula Skrevet 11. september 2005 #22 Skrevet 11. september 2005 Jeg synes sukat er kjempegodt, mens kapers er forferdelig. ← Nei, nei, nei det er helt feil. Sukat er forderdelig. Kapers derimot er KJEMPEGOFT!
Gjest LoisLane Skrevet 11. september 2005 #23 Skrevet 11. september 2005 Nei, nei, nei det er helt feil. Sukat er forderdelig. Kapers derimot er KJEMPEGOFT! ← NEI, nei, NEI! jeg har jo sagt at begge deler er godt! Hør, da! Denne diskusjonen begynner virkelig å bli fruktbar...
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2005 #24 Skrevet 12. september 2005 Synes kapers er ganske godt jeg. Det må selvsagt være sammen med noe - å knaske kapers er liksom ikke det helt store - men det er det vel uansett ingen som gjør. Sukat har jeg egentlig ikke så sterke meninger om. Synes ikke det er spesielt godt, men julekaken til tante hadde nok ikke blitt helt den samme uten. Så jeg liker vel kanskje det også litt. Og når det gjelder dolmio så synes jeg det er helt ok. Ikke den helt store matopplevelsen, men skal jeg ha en rask middag en dag så kan jeg nok finne på å lage spagetti med dolmio saus. Men ketchup er pyton det. Uff a meg. Liker det til pølser men ikke til noe annet.
søndagsengel? Skrevet 12. september 2005 #25 Skrevet 12. september 2005 Jeg digger kapers, men hater sukat. ← Jeg også!
Gjest Catwoman Skrevet 13. september 2005 #26 Skrevet 13. september 2005 Sukat er kandisert sitrusskall. ← Du tenker nok på apsikat, for det er kandisert/syltet sitrusskall. Men sukat det er sylta gresskar. Forøvrig synes jeg sukat er grusomt, kapers er godt, dog ikke det beste jeg vet men helt greit.
vixen Skrevet 13. september 2005 #27 Skrevet 13. september 2005 Jepp, litt kapers er greit, men sukat!? Fysj og fy! -viXen-
skrue Skrevet 13. september 2005 #28 Skrevet 13. september 2005 Du tenker nok på apsikat, for det er kandisert/syltet sitrusskall. Men sukat det er sylta gresskar. Forøvrig synes jeg sukat er grusomt, kapers er godt, dog ikke det beste jeg vet men helt greit. ← hmm, nå måtte jeg sjekke litt. Store norske sier det er "Syltede skall av forskjellige sitrusfrukter, spesielt sukatsitron.......Sukaterstatning blir gjerne laget av gresskar." Kanskje det er derfor noen synes det er ok og andre ikke? De har kanskje ikke smakt samme sukattype?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå