AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Jeg er kvinne på førti år. Har det siste året hatt uregelmessig mens, nå er det to mnd siden sist. Bruker ikke prevensjon, siden mannen er sterilisert. Er ikke gravid. Har ingen andre tegn på overgangsalderen. Hva er mest sannsynlig? Anonymkode: 892e7...60f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Mensen kan begynne å tulle sånn noen år før overgangsalder. Anonymkode: c0ed2...390 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mensen kan begynne å tulle sånn noen år før overgangsalder. Anonymkode: c0ed2...390 I opptil 10-15 år i følge gynekologen. Anonymkode: 0976e...714
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne på førti år. Har det siste året hatt uregelmessig mens, nå er det to mnd siden sist. Bruker ikke prevensjon, siden mannen er sterilisert. Er ikke gravid. Har ingen andre tegn på overgangsalderen. Hva er mest sannsynlig? Anonymkode: 892e7...60f Hos meg kom hetetoktene før jeg mistet mensen. Og nå har jeg vært uten mens i 1,5 år, og du verden så deilig det er. Er nå 51 år, men det startet da jeg var 45. Er du i god form uten plager ellers, så er det ikke umulig at du har begynt på overgangsalderen. Merker ingen forskjell på kroppen min ellers, bortsett fra hetetokter som er litt plagsomt og uteblitt mens, som er en fryd Anonymkode: 64c75...2e9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hos meg kom hetetoktene før jeg mistet mensen. Og nå har jeg vært uten mens i 1,5 år, og du verden så deilig det er. Er nå 51 år, men det startet da jeg var 45. Er du i god form uten plager ellers, så er det ikke umulig at du har begynt på overgangsalderen. Merker ingen forskjell på kroppen min ellers, bortsett fra hetetokter som er litt plagsomt og uteblitt mens, som er en fryd Anonymkode: 64c75...2e9 Det kan jeg tenke meg! Anonymkode: 892e7...60f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå