Gå til innhold

Utbrent? Deprimert? Bare sliten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i samme jobb i mange år. Før elsket jeg jobben min, men det siste året har jeg blitt pålagt mange nye oppgaver i tillegg til mine vanlige arbeidsoppgaver, og jeg har derfor måtte jobbe mye overtid. 

Nå føler jeg ikke glede av jobben lenger, jeg føler meg demotivert. Alt er et ork i forhold til hva det pleide å være. Jeg er også omtrent konstant trøtt, uansett hvor mye jeg sover, og jeg klarer ikke å gjøre stort etter jobben, noe som går utover husarbeid osv. Har de siste par månedene begynt å merke at jeg glemmer mye mer, og sliter med å finne ord når jeg snakker. Jeg sliter mye med smerter i hode, skuldre og nakke. Jeg er nok litt "flink pike" som alltid prøver å levere alt innen fristen, og jeg hjelper alltid til hvis noen trenger hjelp til noe.. 

Er dette starten på utbrenthet? Er jeg bare vanlig sliten, og at dette er noe man må regne med? 

Etter å ha lest litt om dette er jeg redd for å "gå på veggen" og ikke komme meg tilbake i jobb på flere måneder. 

Anonymkode: 852a6...c6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan det absolutt være. Kroppen forsøker antagelig å få deg til å roe ned ved å senke energien, hjernekapasiteten, språket etc, derfor symptomene. Men stress kan også være trigger for fysisk sykdom. Anbefaler deg å sjekke opp vitaminer og mineraler minimum. Forsøk å roe ned, stresse ned, få nok søvn, mediter/yoga, ev sykemelding. 

Anonymkode: df616...220

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...