Gå til innhold

Hvordan få tilbake vennen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En god venn gjennom barndommen har begynt å ignorere meg totalt... får ikke noe svar ut av hvorfor vedkommende gjør det.

Hvordan kan jeg få vennen min tilbake? 

Anonymkode: af60f...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer ofte at vennskap glir ut når livssituasjon til den ene endrer seg, og vedkommende glemmer å ta hensyn til sin venn som kanskje ikke har de samme endringer, eller at deres liv er utviklet på en måte som er annerledes enn din. Hvis man blir alt for opphengt i sin egen greie og ikke klarer å ta hensyn til den annen så faller vedkommende ofte ut dessverre. Fordi de ikke føler seg velkommen lenger. Naturlig prosess i livet. Du bør spørre din venn på en forsiktig måte om det er noe du har gjort som kan oppfattes hensynsløst? Med en genuin ønske om å bedre situasjonen slik at dere finner til en balansert tone. 

Anonymkode: 4680b...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Har det skjedd plutselig eller gradvis ? 

Anonymkode: 4680b...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det skjer ofte at vennskap glir ut når livssituasjon til den ene endrer seg, og vedkommende glemmer å ta hensyn til sin venn som kanskje ikke har de samme endringer, eller at deres liv er utviklet på en måte som er annerledes enn din. Hvis man blir alt for opphengt i sin egen greie og ikke klarer å ta hensyn til den annen så faller vedkommende ofte ut dessverre. Fordi de ikke føler seg velkommen lenger. Naturlig prosess i livet. Du bør spørre din venn på en forsiktig måte om det er noe du har gjort som kan oppfattes hensynsløst? Med en genuin ønske om å bedre situasjonen slik at dere finner til en balansert tone. 

Anonymkode: 4680b...17a

Jeg gjorde dette, men får ingen svar...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff da. Har det skjedd plutselig eller gradvis ? 

Anonymkode: 4680b...17a

Helt plutselig.

 

TS

Anonymkode: af60f...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi du er sinnsykt masete og at han er lei deg.?🤔

Anonymkode: 58fae...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg gjorde dette, men får ingen svar...

Helt plutselig.

 

TS

Anonymkode: af60f...439

Det er rart å bli borte helt plutselig. Jeg tviler på det er så plutselig som du sier. Du må jo ha sett tegn på gradvis utglid ellers så har du nok dessverre kanskje sagt eller gjort noe sårende uten å vite det selv. 

Anonymkode: 4680b...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...