Gå til innhold

Valg av forlover.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært forlover for en venninne og skal selv gifte meg. Hun forventer nå indirekte å bli valgt, men jeg har egentlig spurt søsteren min. 

Jeg er glad i dem begge såklart, bør jeg da ha flere forlovere? Har ikke fortalt så mange hvem jeg har valgt enda, redd det blir dårlig mottatt. Har allerede fått så mange "forventninger" knyttet opp til eget bryllup, at jeg mest vurderer at vi bare gifter oss alene med et par vitner. 

Anonymkode: a1f6c...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal si det som det er at søsteren er den du ønsker. Hvis det er helt umulig så kan du faktisk ha to forlovere også :) Det er blitt veldig vanlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste forstår at du velger søsteren din. Å velge en til opplever veldig mange som vanskelig da de gjerne har flere gode venner. Men synes du skal gjøre det som er best for deg. Jeg valgte selv begge søstrene mine og har aldri angret på det. Det har de gode venninnene mine hatt forståelse for og. 

Anonymkode: 94064...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venninna di en søster? Hvis ikke, er det hvertfall greit.

Anonymkode: 990be...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ringhalelemur

Man kan ikke ta det for gitt at slike ting skal gå "begge veger". Bare fordi man spør en venninne om å være forlover, fadder for barnet eller slik - så kan man absolutt ikke gå ut i fra at da skal man selv bli spurt om det samme når den tid kommer. Synes det er sprøtt å FORVENTE å være forlover. 

Synes det er helt legitimt å velge søster, og kun søster. Blir litt feil å velge venninnen bare fordi hun forventer det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har vært forlover for 4 venninner, håper og tror ikke at de alle forventer at jeg velger de om jeg en dag skal gifte meg😂

Du velger den du ønsker som forlover, så enkelt er det😊 

Anonymkode: 3bb72...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er tre veldig nære venninner, og når hun ene giftet seg valgte hun søsteren til å være forlover fordi hun ikke ville velge kun en av oss. Vi fikk ansvaret for utdrikningslaget, hvor søsteren var med som «vanlig» gjest

Anonymkode: b3924...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...