AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Hei. Jeg sliter med å finne glede i hverdagen. Jeg vil bare ligge i sengen hele tiden. Jeg klarer å gå på jobb og gjøre ting jeg må, men orker ikke å gjøre noe ekstra fordi jeg ikke har motivasjon. Jeg klarer ikke å finne meningen med å gjøre ting fordi jeg ikke føler det er noe vits. Jeg er mye sosial og er med på ting, men ofte føler jeg at det er en dyster stemning bak ting. Jeg har hatt mange perioder der jeg har vert langt nede, og andre perioder der jeg ikke føler noen ting. I disse periodene føler jeg meg ikke spesielt lei meg eller glad, det er bare flatt. Slik tror jeg det har vert i over ett år. Jeg føler at dagene går fort og at jeg kaster bort tiden min fordi jeg ikke setter pris på dagene og ting som skjer. Hva kan dette være og hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 4ecef...d55
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 "Alle disse dagene som kom å gikk, lite visste du at det var selve livet" Anonymkode: c6e80...af4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå