AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Dere med kompleks ptsd, hvordan er livet deres? Jeg er nå i midten av tyveårene, men sliter fortsatt. Særlig sosialt og energimessig; jeg er kronisk utmattet og orker lite. Det sitter så fysisk alle ødeleggelsene. Skjønner ikke helt at man kaller det "psykisk lidelse", for det er nesten mer en fysisk sykdom. Jeg er ganske mildt plaget for jeg har klart å ta utdannelse og jobber fulltid. Jeg har også barn til tross for at jeg ble seksuelt misbrukt så klarer jeg jo å ha sex. Jeg vet at mange av de som har opplevd værre traumer ikke klarer å ha sex og går jo frue resten av livet. Barna fører med seg utrolig mye stress spesielt når man alltid er overanspent. Dere andre med komplekse traumelidelser; hvor mye orker dere? Har dere jobb, familie og sosialt liv? Hvis dere har et aktivt og innholdsrikt liv - hvordan klarer dere det? Anonymkode: 03ca5...ea3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Jeg har kjæreste og barn, jobber litt av og til. Har en bachelor. En håndfull venner. Lever et lite og nokså stusselig liv. Tror jeg starta livet som utadvendt, men er nå veldig introvert. Anonymkode: dbba9...6a3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Bachelor, to born, gift, hus, bil, hund osb Får nokre flashbacks av og til, og vert då satt ut ei lita stund (timar) Anonymkode: 5e653...f01
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Tåkete Har verken jobb, familie eller sosialt liv på dette tidspunktet, og har ikke hatt det på mange år. Er i midten av 20-årene. Anonymkode: 2de26...d46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå