Gå til innhold

Angst og holdt tale

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med angst, men vet dere hva jeg gjorde i dag? 
sto på ei scene og holdt tale for læreren til datteren min. Hun hadde siste skoledag på 10 trinn i dag, og jeg er foreldre kontakt. hoppet i det og gikk fra scenen med stor applaus fra publikum og stolt som en hane!! 
nå er jeg lei av angst, nå vil jeg gjøre det jeg vil og leve livet!! Fuck angsten 💪🏼

Anonymkode: 0d0f3...770

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sliter med angst, men vet dere hva jeg gjorde i dag? 
sto på ei scene og holdt tale for læreren til datteren min. Hun hadde siste skoledag på 10 trinn i dag, og jeg er foreldre kontakt. hoppet i det og gikk fra scenen med stor applaus fra publikum og stolt som en hane!! 
nå er jeg lei av angst, nå vil jeg gjøre det jeg vil og leve livet!! Fuck angsten 💪🏼

Hva slags angst er det du har? 

Anonymkode: 0caa4...518

AnonymBruker
Skrevet

Bra jobba!! Jeg har også angst og spesielt sosial angst. Jeg sang i konfirmasjonen til søsteren min! Husker ingenting av det siden jeg fikk totalt black out men jeg er så glad og stolt for at jeg gjorde det! 

Anonymkode: f7b8a...b71

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bra jobba!! Jeg har også angst og spesielt sosial angst. Jeg sang i konfirmasjonen til søsteren min! Husker ingenting av det siden jeg fikk totalt black out men jeg er så glad og stolt for at jeg gjorde det! 

Jeg har også sosial angst, men jeg var på the voice på tv og sang for full hals for litt siden! 

• Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Det hadde jeg aldri klart.. gratulerer for alt som lykkes

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Angst er noe lort som man bare fortrenger. Jeg kan min jobb, er trygg fsglig og har ingen problemer med å forklare, dokumentere og beskrive ting skriftlig.

i fjor hadde vi på jobben en videokonferanse med finansdepartementet. Jeg ble stum som en østers og ønsket meg langt pokker i vold vekk.+

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har også sosial angst, men jeg var på the voice på tv og sang for full hals for litt siden! 

Wow! Utrolig imponerende! Håper du er stolt av deg selv!❤ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva slags angst er det du har? 

Hva slaget angst? 
angst er angst. Er vel mest panikk angst, og angst for angsten som de fleste har. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg vil ikke kalle dette sosial angst? Men bare angst for å stå foran en forsamling å tale/synge. Det er mange som har angst for det, det er nok ikke det som går under s.angst hos utredning hos psykolog. 

Anonymkode: 3ffd1...ac0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...