Gå til innhold

Regjeringen holder kritisk OECD-rapport hemmelig


Gjest kenneth

Anbefalte innlegg

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article1734488.ece

En OECD-rapport som ikke bifaller regjeringens skole- og familiepolitikk ble mottatt i departementet 5. juli.

På spørsmål vedrørende rapporten får journalisten beskjed om at rapporten ikke finnes... Og konferansen som etter planen skulle vært avholdt i oktober - med den nevnte rapporten som tema - ble avlyst gett.

En ting er å ikke flagge en rapport som er negativ til deler av regjeringens politikk. Men å forsøke seg med et pokerfjes når kortene er gjennomsiktige, det blir smått for dumt.

Dette må da kunne brukes i kveldens valgdebatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må da kunne brukes i kveldens valgdebatt?

Ja det håper jeg virkelig. Jeg synes de oppsisjonelle er dårlig til å få frem kritikk mot høyresiden, mens høyresiden var veldig hissig på å dra frem kritikk mot sosialistene da de satt med makten. Gleder meg til i kveld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest det som står om denne saken i avisene, uten at jeg har fulgt med i andre medier. Syns dette høres utrolig ut, men er ikke forundret.

Nå har det jo vist seg at nasjonale prøver var en vits, og at det kun er ekstra kostnader og merarbeid som følger med. Før en innfører nasjonale prøver over hele landet, burde en helst ha funnet litt mer ut HVA en skulle bruke disse prøvene til. De første prøvene ble rettet, men departementet ga ikke beskjed om hvor / hva en skulle gjøre med prøvene før flere måneder etterpå?????!!

Når det gjelder kontantstøtten, så er det utrolig at myndighetene betaler folk slik at de kan støtte svart arbeid i form av "svarte dagmammaer"

Så denne rapporten forteller vel bare det norske folk det de allerede visste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...