Gå til innhold

Bivirkninger av prevensjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid fra dere startet på prevensjon (spiral, p-stav, p-piller, p-plaster osv) tok det før dere merket noe til bivirkningene? 

Anonymkode: 1f0c1...857

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg gikk på cerazette så nesten med en gang. Men etter 7 mnd fikk jeg daglige harde hodepiner, da sluttet jeg. Bivirkninger før det var 15kg vann i kroppen, fikk gigasvær mage og pupper på ei uke, folk som ikke hadde sett meg på en stund trodde jeg var gravid i 4 mnd minst. Og konstant mensen samtidig.

Anonymkode: ec65f...685

AnonymBruker
Skrevet

Kan det stemme at jeg merker noe til bivirkningene allerede etter tre dager eller er det for tidlig? Har tidlig vært veldig sensitiv når det gjelder hormoner 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk store og ømme pupper i løpet av ei uke på cerazette, og mensen konstant etter det.

Anonymkode: 0b7c7...45f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvor lang tid fra dere startet på prevensjon (spiral, p-stav, p-piller, p-plaster osv) tok det før dere merket noe til bivirkningene? 

Med en gang, bivirkningene er alltid verst i starten før det stabiliserer seg, hvertfall har det alltid vært sånn for meg. 

Anonymkode: c96b4...ea1

AnonymBruker
Skrevet

Mirena hormonspiral, holder på å klikke av konstante blødninger siden innsett… har hatt den før og veit det tar tid men fy f@&% så dritt lei jeg er. Fordelen er at pms er myyye bedre, blir ikke trollet fra helvette lenger, men det er heftig å småblø i 4-6 mnd før mensen forhåpentligvis forsvinner… ellers får jeg mere «skjegg» i trynet, kviser på ryggen…

Anonymkode: 5ad64...e30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan det stemme at jeg merker noe til bivirkningene allerede etter tre dager eller er det for tidlig? Har tidlig vært veldig sensitiv når det gjelder hormoner 

Jeg begynte å få bivirkninger allerede dagen etterpå.  😭😭 måtte slutte på den p-pillen etter 3 dager da orket jeg ikke mer av kraftig hodepine, svangerskapskvalme etc 🤢

Anonymkode: b4284...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...