AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Hei! Holder på å sette opp et vitrineskap fra ikea (Rudsta). Har kommet til nest siste side, men skjønner ingenting. Kan noen hjelpe? Det er dette skapet: https://www.ikea.com/no/no/p/rudsta-vitrineskap-antrasitt-50450137/ Og denne siden (se bilde). Får ikke til å brette den dingsen tre ganger den veien, og har ikke fått med en lang skrue. Skjønner heller ikke hvor den skal plasseres inni skapet? Da det ikke er noe sted å «plassere» den. Takk 😅 Anonymkode: 3e180...f6e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Du må brette den tre ganger. Den har to ledd, har den ikke det? Da kan den brettes. Du må bruke nok krefter. Så vidt jeg kan skjønne, så skal det medfølge to slike skruer. Anonymkode: 6e2b9...bdc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må brette den tre ganger. Den har to ledd, har den ikke det? Da kan den brettes. Du må bruke nok krefter. Så vidt jeg kan skjønne, så skal det medfølge to slike skruer. Anonymkode: 6e2b9...bdc Det går ikke an å brette de den veien det står, kan kun brette motsatt vei. Og er ikke noen slike lange skruer med 🙉 Kan jeg droppe akkurat den der? Hva er hensikten til den? 🙈 Anonymkode: 3e180...f6e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 grease80s skrev (20 minutter siden): Håper du får hjelp av en ingeniør her. Gjerne 🤓 Anonymkode: 3e180...f6e 1
Sophie-Ann Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 Den skal brettes først en vei og så den andre veien ser det ut til. Skruen følger ikke med, da dette er for å feste skapet til veggen.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Sophie-Ann skrev (3 minutter siden): Den skal brettes først en vei og så den andre veien ser det ut til. Skruen følger ikke med, da dette er for å feste skapet til veggen. Åå, da skjønner jeg! Tusen takk ☺️ Får fortsatt ikke til å brette de den veien det står, kun motsatt vei (med mønsteret ut). Men det er ikke noe hast ☺️ Anonymkode: 3e180...f6e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 Se på en YouTube video. Jeg ser alltid på YouTube video, skal jeg montere IKEA møbler. Blir så mye lettere. Anonymkode: e8f30...184
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Åå, da skjønner jeg! Tusen takk ☺️ Får fortsatt ikke til å brette de den veien det står, kun motsatt vei (med mønsteret ut). Men det er ikke noe hast ☺️ Anonymkode: 3e180...f6e Tror ikke det har noe å si hvilken vei mønsteret er så lenge du får brettet den. Den skal jo ikke synes, bare være et avstandsstykke mellom skapet og veggen. Og om du ikke har funnet det ut enda ser det ut som det skal være hull i bakveggen i skapet, i de øverste hjørnene. Da er rekkefølgen vegg - brettet avstandsstykke - bakvegg - rund skive - skrue - firkantet deksel, der dekselet kneppes på plass etter at skapet er festet i veggen. Anonymkode: 5c4ed...856
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå