AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Stua vår er er ca 40 kvm. Jeg synes det er utfordrende å få den koselig.. jeg er fornøyd med møblene og tingene, men disse veggene blir aldri helt riktig. Har hatt et par forskjellige farger, men det er alltid noe som ikke stemmer. Vi har en vegg som er malt med kalkmaling, den er jeg fornøyd med for den giren god lunhet. Nå vurderer jeg tapet på resten av veggene. Og jeg vil også fall ja en med litt farge og litt mønster i seg, altså ikke helt dus og nøytral. Men tør jeg? Noen som har tapetsert og er fornøyd? Anonymkode: 4814c...d6d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 https://www.borastapeter.com/nb/inspirasjon/ny-stue-med-tapet Litt som dette...selv om det ikke er den tapeten jeg skal ha, så er stilen litt den samme interiørmessig. Anonymkode: 4814c...d6d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 Vi har tapet på én vegg, og er veldig fornøyd. Vi har et sånt sjelløst nybygg, men tapeten løfter det veldig og gjør det mer personlig😊 Anonymkode: ff020...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Kommer selvsagt an på personen. Selv liker jeg tømmervegger, panel eller andre vegger med "tekstur". Glatte vegger liker jeg ikke, uansett hvilken farge. Har bare glatte vegger unntaksvis, aldri som dominerende vegger og aldri i de viktigste rommene Anonymkode: 76125...1a8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 Takk for svar. Tror jeg ville syntes at det er veldig fint..Men blir jeg lei? Anonymkode: 4814c...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå