Gå til innhold

London neste uke!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drar til London midt i neste uke, gleder meg som et lite barn! Vi er mange jenter / damer som drar sammen og det blir garantert kanongøy!

Nå lurer jeg bare på hva jeg skal pakke av klær og sko. Regner med at det er litt sommertilstander i London nå. Skal jeg tenke høst eller sommer? Farger? Type klesplagg?

Hadde tenkt å ta med et par nye dongerybukser, topper og hvit dressjakke (lin). Har også hvit trenchcoat som er helt ny og ennå ikke brukt. Lurer på om det er vits å dra den med? Sko er jeg usikker på. Har ingen pene støvletter, håper å finne noe stilig i London. Men jeg vil satse på sko som er gode å gå mye i. Pensko til kveldsbruk.

Kan jeg ta med topper i lime og rosa med strass på? Eller er det for "sommer"?

Svart penbukse er det noe å ha på musical? Eller kan man gå i dongery? Min stil er vel litt dongery og litt klassisk og tidløst.

Er bokstavelig talt helt teit når det gjelder klær, så jeg er utrolig glad for alle innspill! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det ikke lar seg oppdrive en noenlunde grei værprognose, så du bør virkelig tyne maksimumsgrensen for hva flyselskapet tillater av bagasje.

Jeg foreslår at du tar med et par nye dongerybukser, topper og hvit dressjakke (gjerne lin). Har du en hvit trenchcoat - kanskje den til og med er helt ny? - ville jeg definitivt tatt med denne. Om du ikke har noen pene støvletter, rekker du sikkert innom en cherrox-butikk på veien. Du bør ha noen sorte cherroxer til kveldsbruk. På dagtid er det egentlig hipp som happ. Skal litt til å se sær ut i London.

Jeg vil på det sterkeste anbefale topper i lime og rosa med strass på. Men det kommer selvsagt an på om de matcher hudtypen din. Man vil jo ikke virke for dum heller. På en musikal ville jeg nok vurdert sort, selv om grått også passer bra.

Ha en god tur

Skrevet

Dersom du skal til London på shopping ville jeg ha tatt med meg minst mulig. Du kan jo kjøpe det av antrekk du trenger? Ta med jeans - det passer til alt

Kos deg i alle de fantastiske butikkene i London....jeg misunner deg...

Skrevet

Takk for svar, Mini_me!

Jeg tror jeg tar med minst mulig, ja! Kan jo ikke helgardere på samme måte som når man pakker i en bil og kan ta med masse forskjellig. Satser på varmt vær og lette klær, jeg.

Gode sko å gå i, tror jeg er alfa og omega... Og så håper jeg å finne noe gøy i London! Er ikke noen shoppingekspert, akkurat, men mange av venninnene mine er rene shoppingguruer, så jeg får nok litt hjelp! :ler:

Skrevet

Jeg var i England (Cambridge) forrige helg, og da var det varmt og litt klamt, faktisk opp mot 30 grader. Da jeg dro tilbake på mandag, lynte og tordnet det, og regnet høljet ned, men det var fortsatt varmt.

Skrevet

WOW. Må ha med dongeryskjørt, kanskje? :roll:

Skrevet
WOW. Må ha med dongeryskjørt, kanskje?  :roll:

Ikke så dumt, nei :) Og ta gjerne med noen sandaler eller åpne sko. Selv bodde jeg i ballerinasko de tre dagene jeg var der.

Skrevet

Åååh, misunnelig!! :sur:

Har ikke noen tips på klær du bær ta med, men ta med så lite som mulig, for du finner garantert nok av ting og tang å kjøpe der av både klær og sko!

God tur!

Skrevet

Jeg håper jeg finner noe; har lyst å shoppe litt nytt til høsten, men er ikke spesielt flink til å vite hva jeg skal se etter, liksom. Må bare "ramle" oppi det hvis jeg skal finne noe. Håper på hjelp, da! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...