Gå til innhold

Gir Sats fullstendig f* i smittevern?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Flott at sentrene deres har åpnet igjen, og jeg er en av mange treningsglade som har dratt dit de siste ukene. Heldigvis har man måttet booke time for egentrening i styrkerommene, slik at det ikke blir alt for fullt der.

Nå ser jeg at de har fjernet denne bookingmuligheter og åpner med dette for at et ubegrenset antall medlemmer kan gå nærmest oppå hverandre der inne. Har de ikke fått med seg at det fortsatt er smittefare i byen? Fra før av er de sløve, blant annet ved å sette ut et lite antall sprayflasker som alle må ta på for å vaske utstyret de har brukt.

Har liten tillit til Sats fra før av og er for så vidt ikke overrasket, men blir ganske provosert over at de kjører på slik uten å ofre smittevern en tanke!

Anonymkode: 6cebf...225

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Klag til sats da og ikke på kg!

Anonymkode: 4384b...cfb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klag til sats da og ikke på kg!

Anonymkode: 4384b...cfb

Det har jeg gjort, men regner ikke med de endrer seg på grunn av én stemme 😊 Og du - dette er et diskusjonsforum hvor man kan komme med meningene sine 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samfunnet åpner sakte opp. Det er lite smitte, stadig flere er vaksinert, og det har i det hele tatt vært lite smittespredning på denne typen steder. 

Så jeg synes det de gjør er helt rett. 

Anonymkode: ef3ec...704

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er fortsatt ikke et ubegrenset antall medlemmer som kan trene samtidig.

Anonymkode: 50f8d...1fe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig- har reagert på dårlig smittevern på SATS ved flere anledninger. De ansatte prøver, men det virker som de har veldig lite kunnskap om hvordan smitte sprer seg. 

Anonymkode: ee25b...ba9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er litt spesielt. Skulle tro en bransje som har vært så hardt rammet var ekstra påpasselig.

Mitt lokale treningssenter er helt hysterisk og her er det tilnærmet null smitte. Det kan jo ha en sammenheng. De fleste er helt hysterisk her og vi har slått ned samtlige utbrudd. 

Anonymkode: ea25e...494

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på Sats selv og kjenner meg overhodet ikke igjen i det du beskriver her

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 6.55):

Enig- har reagert på dårlig smittevern på SATS ved flere anledninger. De ansatte prøver, men det virker som de har veldig lite kunnskap om hvordan smitte sprer seg. 

Anonymkode: ee25b...ba9

Ja, det er akkurat det. Virker som det mangler på gode retningslinjer fra ledelsen. De er mest opptatt av at det skal se bra ut på papiret 😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...