Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 13. mars 2009 #21 Skrevet 13. mars 2009 Har ganske dårlig erfaring med Volvat. Om du trenger hjelp bare en gang er det greit. Men de følger ikke opp pasientene sine. Hadde UVI og første gangen har resultater til dyrkningsprøven min aldri kommet i pasientjournalen...andre gangen har de funnet bakterie men ringte meg aldri.((
Gjest Nina Skrevet 27. desember 2011 #22 Skrevet 27. desember 2011 Hei Klinikk for alle på Storo (tlf 02325) har et legesenter i 1. etg der det er lett å få time og selv om det er helt privat, koster det ikke umulig mye, mye mindre enn feks Byporten. Det går an å få gynekologisk undersøkelse og fjerne føflekker og lignende der også. Hyggelige dame-leger - og kjekke kiropraktorer i etasjen over:)
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #23 Skrevet 27. desember 2011 Har ganske dårlig erfaring med Volvat. Om du trenger hjelp bare en gang er det greit. Men de følger ikke opp pasientene sine. Hadde UVI og første gangen har resultater til dyrkningsprøven min aldri kommet i pasientjournalen...andre gangen har de funnet bakterie men ringte meg aldri.(( Dette kan du ikke klandre hele Volvat for, dette er den ene legens feil, og mest sannsynlig en glipp.
Envy Skrevet 27. desember 2011 #24 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har veldig god erfaring med Volvat majorstuen. Har bare vært der på gynekologisk, men hele stedet virker veldig profesjonelt, og folkene som jobber der er kjempeflinke!
Gjest guruen Skrevet 10. mai 2012 #25 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har byttet ut fastlegen min med en hyggelig privat lege hos Oslo City Legesenter. Ingen tvil om at man får det man betaler for av legetjenester. Oslo City Legesenter - Privat legevakt
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #26 Skrevet 10. mai 2012 Byporten legesenter. Jeg tror de tar 800-900 for en legetime. Jeg har gått til Byporten Legesenter i over fire år nå, og er veldig fornøyd Koster 450 kr for en time.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå