Gå til innhold

Koloskopi med menstruasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har et spørsmål jeg ikke finner svar på. Noen som har tatt koloskopi med mensen? 🤦🏼‍♀️ Har det noe å si? Evt. erfaringer med Aleris, Trondheim/Solsiden? På forhånd tusen takk for svar 🙏🏻

Anonymkode: fac41...952

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har vagina i analen går det helt fint. Du får tampong også kjører det på. Null problem for skopør og sykepleier

Anonymkode: 47f42...0f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med mindre du har vagina i analen går det helt fint. Du får tampong også kjører det på. Null problem for skopør og sykepleier

Anonymkode: 47f42...0f6

😂😂 Uansett- takk 👍🏻😂

AnonymBruker
Skrevet

Vil jo tro det går helt fint med tampong ja. Spørs vel bare hva du selv føler for? Hadde det vært meg, hadde jeg flyttet timen til mensen var over😅

Anonymkode: 347c9...af4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vil jo tro det går helt fint med tampong ja. Spørs vel bare hva du selv føler for? Hadde det vært meg, hadde jeg flyttet timen til mensen var over😅

Anonymkode: 347c9...af4

Føler virkelig for å utsette, men vil bli ferdig med det, så lenge tampongen kan være i 😬

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mensen da jeg tok koloskopi. Gikk helt fint. Hadde i tampong:) vasket meg rett før undersøkelsen. Ikke ideelt, men som deg ville jeg bare bli ferdig.

Lykke til:)

Anonymkode: f6789...b7d

AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint. Bare bli ferdig med det. Jeg bruker kopp og det hadde ingenting å si. Spurte når jeg kom på sykehuset, men det var ikke noe problem 😉 

Anonymkode: cd0e2...1a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde mensen da jeg tok koloskopi. Gikk helt fint. Hadde i tampong:) vasket meg rett før undersøkelsen. Ikke ideelt, men som deg ville jeg bare bli ferdig.

Lykke til:)

Anonymkode: f6789...b7d

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går helt fint. Bare bli ferdig med det. Jeg bruker kopp og det hadde ingenting å si. Spurte når jeg kom på sykehuset, men det var ikke noe problem 😉 

Anonymkode: cd0e2...1a9

Tusen takk!! Jeg er MEGET beroliget 😊🙏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...