AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg har i lengre tid hatt veldig lyst til å investere i en tredemølle, men har ikke plass. For ikke så lenge siden, så kom jeg over disse "sammenleggbare" tredemøllene. Har sett på flere ulike modeller, som naturligvis varierer veldig i pris. Er det noen som har erfaring med disse sammenleggbare tredemøllene? Er de lette å legge sammen? Bråker de (jeg bor i blokk), og hvor "små" blir de egentlig? Anonymkode: b4341...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Del Skrevet 16. juni 2021 Følger. Lurer jeg også på. Denne har nemlig havnet ofte i reklamefeeden min i det siste, og jeg er egentlig litt fristet... https://mystuff.no/collections/populaere-produkter/products/walkingpad-r1-pro Anonymkode: 2a2ab...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #3 Del Skrevet 17. juni 2021 Tror virkelig det ikke kan sammenlignes med vanlige tredemøller. Den linket til over er sikkert greit til å gå på, men til løping er den elendig. Maks 10km/t og dårlig motor. Kan du ha en tredemølle hvor du kan løfte opp båndet? Jeg har selv Sole F85 og er strålende fornøyd. Anonymkode: 55a68...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #4 Del Skrevet 17. juni 2021 Lurer litt på det samme, men jeg bor også i tredjeetasje så ser for meg at det bråker... Er det lov til å ha tredemølle i en bod i kjelleren og bruke dette som et treningsrom? 😛 Det er selvsagt snakk om en bod vi disponerer selv. Anonymkode: cd5ed...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå