Gjest TheCatLady Skrevet 16. juni 2021 #21 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Uenig. Etter 35 er det trist... Anonymkode: ed402...a12 Hvorfor er det trist?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #22 Skrevet 16. juni 2021 47 minutter siden, TheCatLady said: Hvorfor er det trist? Kanskje fordi man er eneste single i den alderen? For min del var det mer sosialt å være singel som 20 vs 30 Anonymkode: 66b27...afd 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #23 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 15.6.2021 den 22.02): Jeg er en dame på 27 som nettopp er ferdig med mitt andre samboerskap og føler jeg kommer til å være singel i en god stund før jeg finner meg en ny mann igjen. Som kvinne får jeg også alltid sex når jeg føler for det og har masse av det, fordi tidligere elskere, ff og sexpartnere som er singel nå stiller alltid opp når jeg føler for det…. Men jeg trenger ikke forholde meg til dem, eller høre på problemene deres osv hvem er enig i at singellivet er best for unge damer? Anonymkode: b6577...e19 Singellivet kan være bra og dårlig alle aldre. Jeg syns singellivet som 40-åring er veldig bra. Mye bedre enn da jeg var 20. Dette er fordi jeg var så usikker og redd i 20-årene, mens nå i 40-årene har jeg der bra med meg selv og ser bra ut for en gangs skyld. Anonymkode: 1843e...24e 4
Gjest TheCatLady Skrevet 16. juni 2021 #24 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kanskje fordi man er eneste single i den alderen? For min del var det mer sosialt å være singel som 20 vs 30 Anonymkode: 66b27...afd Ok, kommer kanskje an på bosted og omgangskrets.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #25 Skrevet 16. juni 2021 Kvinne 44 år her, singellivet er det beste, vært singel i mange år, fast elsker siste 5 årene. Anonymkode: 2177b...bf8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #26 Skrevet 16. juni 2021 27 år og gift med drømmemannen her, gravid med første barn her. Har vært i 1 samboerforhold før jeg møtte mannen. Aldri ligget rundt, hatt ff eller sex utenfor forhold. Sex for meg er forbeholdt en jeg er i et seriøst forhold med. Kaprer også heller en god mann når jeg er ung, enn å vente til 30+ årene, haste meg inn i et forhold med en halv ok mann siden klokken tikker. Jeg var 24 og mannen 28 da vi traff hverandre. Han har samme verdier som meg, ligger heller ikke rundt og så etter et seriøst forhold med ekteskap og barn med en god dame. Han hadde aldri sett min vei om jeg hadde ligget rundt uten mål og mening. Anonymkode: b09c8...142
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #27 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 15.6.2021 den 22.02): Jeg er en dame på 27 som nettopp er ferdig med mitt andre samboerskap og føler jeg kommer til å være singel i en god stund før jeg finner meg en ny mann igjen. Som kvinne får jeg også alltid sex når jeg føler for det og har masse av det, fordi tidligere elskere, ff og sexpartnere som er singel nå stiller alltid opp når jeg føler for det…. Men jeg trenger ikke forholde meg til dem, eller høre på problemene deres osv hvem er enig i at singellivet er best for unge damer? Anonymkode: b6577...e19 Det er vel ingen tvil om det. Kvinner kan bare rekke opp handa så får de den sexen de vil ha. Anonymkode: ed2e5...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #28 Skrevet 17. juni 2021 Det er jo en kjent sak at single kvinner er lykkeligere enn gifte kvinner. Men ønsker man barn er det greit å ha mann, da. Opp til hver enkelt, heldigvis Anonymkode: 023fd...49b
ClausSaus Skrevet 17. juni 2021 #29 Skrevet 17. juni 2021 Nest best. Vinnerne er single menn i 30-årene som har passet på å bygge seg opp til å være attraktive, altså det kvinner ønsker seg (fysisk, sosioøkonomisk, personlighetsmessig, etc). De har selvfølgelig ikke den nærmest ubegrensede tilgangen på tilfeldig sex som yngre kvinner gjerne har, men hvem trenger det? Det er tross alt grenser for hvor mye sex man faktisk kan ha. Og attraktive single menn i 30-årene har god nok tilgang til at det ikke er et problem i praksis. Men de har en annen stor fordel: I tillegg til god nok tilgang på sex har de også friere tilgang på forhold enn noen annen gruppe noen gang får. Dette er rett og slett den eneste gruppen som faktisk opplever å få tilnærmet full kontroll på både pose og sex. Tog du ‘an? 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #30 Skrevet 17. juni 2021 For en merkelig tråd. Singellivet er selvfølgelig best for de som ønsker å være single. Når det gjelder tilgang på sexpartnere er det de mest attraktive som har mest suksess. Disse tingene er selvfølgelig helt uavhengig av kjønn. Dette om at "menn som har brukt tid på å bygge seg opp" kan velte seg i unge damer er også bare tull. Jeg tror de lykkeligste er vanlige, snille og greie menn og kvinner som ikke har helt urimelige krav, enkelt og greit. De med sykt høye krav tror jeg aldri blir helt fornøyd, de har alltid et halvt øye åpent for å se om noe bedre kommer forbi. Nei takk. Anonymkode: 19c9f...3ad 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #31 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Samme alder og er singel - love it! Orker ikke stresse. Nå skal jeg prioritere meg selv! Så får mennene sikle på sidelinja noen år 💪🏻 Anonymkode: fc7ef...62c Dette! 💪🏻 La dem jobbe, ikke invester mer i enn mann enn han gjør i deg! Do you! Anonymkode: fc7ef...62c 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #32 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): For middelaldrende, oppegående menn er singellivet veldig bra. Flust av yngre, flotte damer å velge blant, og null forpliktelser:) Anonymkode: bf098...390 Ja tenkte akkurat på det. Mens kvinner i den alderen er mer desperat etter forhold...overgangsalderen er ikke noe å trakte etter... Anonymkode: 9a6a2...d56
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #33 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så du mener at alle kvinner er perfekte og med det berettiget til å få en mann for fast forhold når hun måtte ønske det? Anonymkode: ed2e5...3fd Jeg er 27 og er også singel. Jeg er også mamma til et barn som far har 50%. Kunne ikke hatt det bedre enn det er nå 🥰 Anonymkode: d9e9f...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #34 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er en singel kvinne i 20-årene som ikke har fått oppmerksomhet fra menn siden forholdet mitt tok slutt. Kompisen derimot dater masse og får hele tiden nye damer Anonymkode: 4fa34...119 Ikke alle kvinner er så attraktive at de kan få dem de vil ha som noen skryter av her mens det i virkeligheten bare er en haug av utallige sex partnere de har. Ikke noe liv å trakte etter. Du deimot blir nok mer attraktiv når menn om noen år ønsker å få seg fast partner og ikke bare ha sex. De med færre sex partnere bytter heller ikke ut sine partnere like ofte og lett som de som har skadet sin evne til å binde seg til bare en. Anonymkode: 9a6a2...d56
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #35 Skrevet 17. juni 2021 TheCatLady skrev (15 timer siden): Hvorfor er det trist? AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kanskje fordi man er eneste single i den alderen? For min del var det mer sosialt å være singel som 20 vs 30 Anonymkode: 66b27...afd Ja, også fordi man føler det er «for sent», man blir mindre attraktiv for det motsatte kjønn osv. Anonymkode: ed402...a12 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #36 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke alle kvinner er så attraktive at de kan få dem de vil ha som noen skryter av her mens det i virkeligheten bare er en haug av utallige sex partnere de har. Ikke noe liv å trakte etter. Du deimot blir nok mer attraktiv når menn om noen år ønsker å få seg fast partner og ikke bare ha sex. De med færre sex partnere bytter heller ikke ut sine partnere like ofte og lett som de som har skadet sin evne til å binde seg til bare en. Anonymkode: 9a6a2...d56 Enig, men de som dater aktivt har større sjanse for å finne noe stabilt. Sånne «ordentlige» som bare sitter hjemme og venter...på hva? Tiden går. Jeg har selv vært ordentlig og ikke hatt ons, so what? 38 år og singel. Ingen elskere, helt usynlig for menn. Anonymkode: ed402...a12 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #37 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, også fordi man føler det er «for sent», man blir mindre attraktiv for det motsatte kjønn osv. Anonymkode: ed402...a12 Føler ikke det er for sent, hvorfor skulle jeg det? Har mange bekjente som fant seg kjæreste i 40-årene også. Jeg er selv ferdig med barn etter mine to, så jeg føler ikke på noe stress i det hele tatt. Jeg slapper helt av. Er dame på 36 år. Anonymkode: 30417...598
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #38 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler ikke det er for sent, hvorfor skulle jeg det? Har mange bekjente som fant seg kjæreste i 40-årene også. Jeg er selv ferdig med barn etter mine to, så jeg føler ikke på noe stress i det hele tatt. Jeg slapper helt av. Er dame på 36 år. Anonymkode: 30417...598 Jeg er 38, frivillig barnløs. Hva slags mann kan jeg finne? Som har barn fra før? Føler at det blir litt «urettferdig»? Den som ikke har lyst på barn? Jeg har ikke møtt en eneste slik mann i hele mitt liv. Anonymkode: ed402...a12 1
Anonymburker Skrevet 19. juni 2021 #39 Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 16.6.2021 den 23.49): Jeg dater ofte «ned» hva utseende angår for det er personlighet som gjør at jeg blir tiltrukket. Men uavhengig av utseende er erfaringen min at menn i alderen 28-35 ikke er klar for forhold. Altså de som er aktuell for meg. De angrer gjerne når jeg fordufter men vil du ikke ha meg da får du meg heller ikke senere når du plutselig innså hva du hadde. Vil finne en som investerer like mye i forholdet som meg. Ikke så sykt mye å be om mener jeg. Men tydeligvis svært få som gjør det. Orker ikke. Får barn alene i 30 årene om det fortsetter slik. Orker ikke mer kødd. Anonymkode: fc7ef...62c Det ordner seg nok for deg👍 Burde si seg selv at begge parter skal investere like mye i et forhold. Misunner dere damer som har fri tilgang på sex som singel. De fleste av oss menn har ikke det. Men jeg vil mye heller være i et fast forhold, selv om jeg har gitt det opp. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #40 Skrevet 19. juni 2021 On 6/16/2021 at 10:54 PM, AnonymBruker said: Helt til alle kvinnene blir som oss og gir faen fordi dere menn er følelsesmessig utilgjengelig. Det er menn som gjør at pene, suksessfulle kvinner blir permanent singel når de nærmer seg 30 årene.. Enjoy! Vi kan få det vi trenger på kondomeriet. Anonymkode: fc7ef...62c Det mest bitre innlegget jeg har sett i dag, og ikke overraskende får dette innlegget mange upvotes. Kvinneguiden skuffer aldri! Anonymkode: 61320...862 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå