AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Jeg er en dame på 27 som nettopp er ferdig med mitt andre samboerskap og føler jeg kommer til å være singel i en god stund før jeg finner meg en ny mann igjen. Som kvinne får jeg også alltid sex når jeg føler for det og har masse av det, fordi tidligere elskere, ff og sexpartnere som er singel nå stiller alltid opp når jeg føler for det…. Men jeg trenger ikke forholde meg til dem, eller høre på problemene deres osv hvem er enig i at singellivet er best for unge damer? Anonymkode: b6577...e19 2
Gjest TheCatLady Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Det spørs jo hva man er ute etter. Om det er sex så er det kanskje fint å være ung og attraktiv, men nå er jo ikke det alt alle er ute etter. For min del hadde ikke det at jeg kunne fått sex enkelt vært noe å trakte etter, men folk er forskjellige. Jeg tror det kan være enklere på noen måter å være singel som ung siden mange er single, mer åpne for å treffe folk og bli kjent og man er kanskje mer sosial da. Det stemmer ikke alltid, men jeg merker en liten forskjell der.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Kommer vel an på hvordan type man er. Jeg liker at menn jeg ligger med snakker om privatlivet og problemer, liker ikke når det bare er et klinisk, seksuelt møte for det gjør at jeg føler meg lei meg etter sexen. Ellers er jeg jo glad for at det alltid er noen jeg kan slå på tråden til når jeg er kåt og ensom. Anonymkode: 66b27...afd 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 Samme alder og er singel - love it! Orker ikke stresse. Nå skal jeg prioritere meg selv! Så får mennene sikle på sidelinja noen år 💪🏻 Anonymkode: fc7ef...62c 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Ja, jeg er enig. Mannfolk betyr bare ekstra utgifter (de spiser MYE), mer rot hjemme, kompromisser som må inngås, ikke kan de snakke med kompiser så du må høre på alt av problemer. Neitakk, jeg digger å være singel! Anonymkode: a74c1...2df 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 For middelaldrende, oppegående menn er singellivet veldig bra. Flust av yngre, flotte damer å velge blant, og null forpliktelser:) Anonymkode: bf098...390 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): For middelaldrende, oppegående menn er singellivet veldig bra. Flust av yngre, flotte damer å velge blant, og null forpliktelser:) Anonymkode: bf098...390 Helt til alle kvinnene blir som oss og gir faen fordi dere menn er følelsesmessig utilgjengelig. Det er menn som gjør at pene, suksessfulle kvinner blir permanent singel når de nærmer seg 30 årene.. Enjoy! Vi kan få det vi trenger på kondomeriet. Anonymkode: fc7ef...62c 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 Singellivet er bra for damer over 30 også 😊 Anonymkode: cf2ab...a3c 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt til alle kvinnene blir som oss og gir faen fordi dere menn er følelsesmessig utilgjengelig. Det er menn som gjør at pene, suksessfulle kvinner blir permanent singel når de nærmer seg 30 årene.. Enjoy! Vi kan få det vi trenger på kondomeriet. Anonymkode: fc7ef...62c Så du mener at alle kvinner er perfekte og med det berettiget til å få en mann for fast forhold når hun måtte ønske det? Anonymkode: ed2e5...3fd 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #10 Skrevet 16. juni 2021 Unnskyld at jeg spør.. men bruker pulevennene kondom? Anonymkode: 3e93f...087 4
Almando Skrevet 16. juni 2021 #11 Skrevet 16. juni 2021 Jeg er 26 år og finner ikke en eneste positiv ting ved å være i et forhold. Det er mange fordeler med å være singel, så jeg skjønner at du trives med å være singel og ønsker å være det. Jeg kommer aldri til å gå inn i et forhold igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #12 Skrevet 16. juni 2021 Jeg har dessverre ikke noen pulekompiser å ringe til 😂 Bør nok prøve Tinder. Jeg er en dame på 36 som er skilt og er singel på 2. året. Har ingenting å stresse med. Har to barn og ønsker ikke flere pga. min alder. Blir det nytt forhold senere så er det en bonus, blir det ikke noe forhold så takler jeg det også 🤷♀️ Anonymkode: 30417...598 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #13 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så du mener at alle kvinner er perfekte og med det berettiget til å få en mann for fast forhold når hun måtte ønske det? Anonymkode: ed2e5...3fd Nei - skrev vel heller ikke det. Men en pen kvinne med livet på stell er ganske ettertraktet. Så det er ikke akkurat mangelvare med tilbud og folk i kø. Har selv 42 000 på tinder jeg kan matche med at will om jeg vil ha sex. Men menn «er ikke klar for forhold» eller «vet ikke hva han vil» om det først er noen om interesserer deg så bedre å være singel.. Synd men sant. Anonymkode: fc7ef...62c 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #14 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Unnskyld at jeg spør.. men bruker pulevennene kondom? Anonymkode: 3e93f...087 Jeg personlig gjør ikke det. K27. Sjekker meg heller innimellom etter et par nye 😎 Anonymkode: fc7ef...62c 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #15 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Singellivet er bra for damer over 30 også 😊 Anonymkode: cf2ab...a3c Uenig. Etter 35 er det trist... Anonymkode: ed402...a12
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #16 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg personlig gjør ikke det. K27. Sjekker meg heller innimellom etter et par nye 😎 Anonymkode: fc7ef...62c Pro-tip: Sjekk deg for hpv... Anonymkode: 13718...504 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #17 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pro-tip: Sjekk deg for hpv... Anonymkode: 13718...504 Gud bedre. Er HPV vaksinert og tar celleprøve hvert tredje år. Ingen celleforandringer. Overraskende hvor mange som maser om dette. Tror dere vi er helt inkompetente? Vi bruker prevensjon for å ikke bli gravid og sjekker redet innimellom. Roen! Anonymkode: fc7ef...62c 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #18 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei - skrev vel heller ikke det. Men en pen kvinne med livet på stell er ganske ettertraktet. Så det er ikke akkurat mangelvare med tilbud og folk i kø. Har selv 42 000 på tinder jeg kan matche med at will om jeg vil ha sex. Men menn «er ikke klar for forhold» eller «vet ikke hva han vil» om det først er noen om interesserer deg så bedre å være singel.. Synd men sant. Anonymkode: fc7ef...62c Joda, ser den. Det koker vel ned til den gamle: kvinnen bestemmer om det blir sex eller ikke, mannen bestemmer om det blir forhold eller ikke. De fleste kvinner kan ha sex så ofte de vil og mange av dem utnytter det. Men så sliter de mer med å få drømmemannen inn i et forhold og da reagerer de og klandrer alle menn fordi de ikke står klar for forhold når de selv har rast fra seg. Alle menn vil ha sex med de flotteste damene, så damene mangler aldri tilbud om det. Alle kvinner som har rast fra seg vil ha forhold med de flotteste og heiteste mennene, det er rett og slett ikke mange nok av de mennene til at matematikken går opp. Anonymkode: ed2e5...3fd 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #19 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, ser den. Det koker vel ned til den gamle: kvinnen bestemmer om det blir sex eller ikke, mannen bestemmer om det blir forhold eller ikke. De fleste kvinner kan ha sex så ofte de vil og mange av dem utnytter det. Men så sliter de mer med å få drømmemannen inn i et forhold og da reagerer de og klandrer alle menn fordi de ikke står klar for forhold når de selv har rast fra seg. Alle menn vil ha sex med de flotteste damene, så damene mangler aldri tilbud om det. Alle kvinner som har rast fra seg vil ha forhold med de flotteste og heiteste mennene, det er rett og slett ikke mange nok av de mennene til at matematikken går opp. Anonymkode: ed2e5...3fd Jeg dater ofte «ned» hva utseende angår for det er personlighet som gjør at jeg blir tiltrukket. Men uavhengig av utseende er erfaringen min at menn i alderen 28-35 ikke er klar for forhold. Altså de som er aktuell for meg. De angrer gjerne når jeg fordufter men vil du ikke ha meg da får du meg heller ikke senere når du plutselig innså hva du hadde. Vil finne en som investerer like mye i forholdet som meg. Ikke så sykt mye å be om mener jeg. Men tydeligvis svært få som gjør det. Orker ikke. Får barn alene i 30 årene om det fortsetter slik. Orker ikke mer kødd. Anonymkode: fc7ef...62c 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #20 Skrevet 16. juni 2021 Jeg er en singel kvinne i 20-årene som ikke har fått oppmerksomhet fra menn siden forholdet mitt tok slutt. Kompisen derimot dater masse og får hele tiden nye damer Anonymkode: 4fa34...119 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå