Gå til innhold

Opplevd å bli gitt opp av psykiatrien?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du opplevd å bli gitt opp av psykiatrien? Hvor lenge gikk du i behandling og hva var grunnen?

Er så redd det skal skje meg. 

Anonymkode: 82c0c...199

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du opplevd å bli gitt opp av psykiatrien? Hvor lenge gikk du i behandling og hva var grunnen?

Er så redd det skal skje meg. 

Anonymkode: 82c0c...199

Hvorfor er du redd? 

Så lenge du går på aap så er du trygg for så fort du kommer over på uføretrygd blir man kastet til kommunepsykiatrien, det skjedde med meg. Dps foretrekker jobbene eller de på aap 

Anonymkode: 6a3bd...3c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvorfor er du redd? 

Så lenge du går på aap så er du trygg for så fort du kommer over på uføretrygd blir man kastet til kommunepsykiatrien, det skjedde med meg. Dps foretrekker jobbene eller de på aap 

Anonymkode: 6a3bd...3c3

Fordi det skjedde med deg betyr ikke det at det er regelen og skjer med alle! Så til en annen gang ikke utall deg så bastant når du ikke har fakta straight. Du skremmer bare andre 

Anonymkode: b2321...25f

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Behandlingen/samtalene ble avsluttet pga lite fremgang. Pågikk en del mnd, 6 ish, 1 x i mnd. Men de forvekslet psykisk sykdom med fysisk sykdom. 

Anonymkode: 1f4cc...b6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Behandlingen/samtalene ble avsluttet pga lite fremgang. Pågikk en del mnd, 6 ish, 1 x i mnd. Men de forvekslet psykisk sykdom med fysisk sykdom. 

*Forvekslet fysisk sykdom med psykisk, skulle det være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...