AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Hvilke øresymptomer har dere (pollen)allergikere? Tidligere har jeg kun hatt kløe i øynene, men de siste ukene har jeg følt ømhet i/bak øynene, litt som når man er veldig sliten eller tett i pannen ved forkjølelse men ikke fullt så kraftig. Det hjalp å ta øyeskyllevann i går, men har det slik igjen i dag. Kjennes likt ut både med og uten linser og briller. Er det noen flere som har det slik, eller er dette noe helt annet enn allergisymptom? Anonymkode: fd939...074
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke øresymptomer har dere (pollen)allergikere? Tidligere har jeg kun hatt kløe i øynene, men de siste ukene har jeg følt ømhet i/bak øynene, litt som når man er veldig sliten eller tett i pannen ved forkjølelse men ikke fullt så kraftig. Det hjalp å ta øyeskyllevann i går, men har det slik igjen i dag. Kjennes likt ut både med og uten linser og briller. Er det noen flere som har det slik, eller er dette noe helt annet enn allergisymptom? Anonymkode: fd939...074 Mente selvfølgelig øyesymptomer. Anonymkode: fd939...074
pia mater Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Kløe, svie, rennende øyne. Blir lett tørr rundt øyet. Verk om morgenen. Av og til smerter/ømhet bak og rundt øyet. Livostin øyedråper kombinert med allergitabletter funker bra. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 pia mater skrev (1 time siden): Kløe, svie, rennende øyne. Blir lett tørr rundt øyet. Verk om morgenen. Av og til smerter/ømhet bak og rundt øyet. Livostin øyedråper kombinert med allergitabletter funker bra. Takk for svar! Da kan det være allergien da. Gikk på allergiøyedråper før, får prøve det igjen og se om det hjelper. Anonymkode: fd939...074
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå