AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 En venn av meg tok hull i øret mitt for nesten 7 måneder siden. Det er en mid helix tror jeg. Den er plassert ca i midten av øret ute på kanten. Det begynte å blø ganske mye når jeg tok det. Jeg har ikke vert serlig flink til å rense det og har klart å rive/dra i det. Jeg var hos frisøren og for noen uker siden og hun dro litt i den. (Jeg vet ikke om det har noe å si) Det har vert rødt å ømt i noen måneder nå. Jeg tok den ut for å rense i dag tidlig men fikk den ikke helt gjennom igjen. Jeg gikk 6-7 timer uten øredobb i etter det. Jeg prøvde igjen senere å fikk den gjennom bakfra men ikke foran? Det begynner også å blø fort og øredobben sitter godt fast. Jeg må ha pynten i baklengs med låsen framme. Det kommer og puss ut fra øret. Det banker av og til og jeg kan ikke lokke på den siden. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: b7820...da2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Det er jo rart om du ikke skulle få betennelse, når du gjør alt feil helt fra starten av. Gå til legen, eller en profesjonell piercer. Anonymkode: 431e8...a50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå