Gå til innhold

Ta med elsparkesykkel i butikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg elsparkesykkel men har ingen skikkelig lås foreløpig. Ikke alltid mulig å låse den fast til noe heller. 

Er det lov å trille den med seg inn i matbutikken om man skal ha et par ting tro? 

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Går helt fint der jeg jobber så lenge den blir trillet, bare skru av den jævla frontlykta 😄 ikke gøy å bli blendet mens du ekspederer!

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager! Da lar du sparkesykkel ligge hjemme og så går du å kjøper deg lås idag. Hvor lat er det mulig å være 

Anonymkode: d57b2...bbe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I alle dager! Da lar du sparkesykkel ligge hjemme og så går du å kjøper deg lås idag. Hvor lat er det mulig å være 

Anonymkode: d57b2...bbe

Er jo ikke alltid det er mulig å låse fast til noe heller og om man bare skal inn og kjøpe seg et par ting kan det jo være enklere å slippe å låse osv. Derfor jeg spurte om dette 

Skrevet

Sykler - uansett variant - har ingenting innendørs å gjøre. Butikker er fulle og trange nok som de er, og jeg har ennå til gode å se noen handle med sykkel uten å bli et irritasjonsmoment for andre kunder. Kjøp deg lås, og lan den ikke låses fast til noe får du vurdere om det er verdt å ta sjansen eller om du lar være å handle der og da. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde neppe sagt noe på det om du gjorde det i butikken der jeg jobber, men jeg synes det er fryktelig unødvendig.

Anonymkode: 635f5...b1d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ofte tatt den med inn, men det kommer jo litt an på størrelsen på butikken og hvor travel butikken er.

Pleier å sette handlekurven oppå dekket og trille den rundt slik. Blir som en liten handlevogn.

Anonymkode: 68df2...536

AnonymBruker
Skrevet
lady90 skrev (På 16.6.2021 den 10.51):

Er jo ikke alltid det er mulig å låse fast til noe heller og om man bare skal inn og kjøpe seg et par ting kan det jo være enklere å slippe å låse osv. Derfor jeg spurte om dette 

Jeg syklet på vanlig sykkel, og det tar to sekund å låse med en nøkkellås, jeg tar jo ikke med sykkelen inn selvom jeg bare skal ha en iskaffe liksom😝

Anonymkode: a827e...d29

AnonymBruker
Skrevet

Du finner alltid noe å låse den fast i. Hvis ikke rett utenfor døra, finner du det garantert noen meter unna.

Jeg elsker el-sparkesykler, men tar de aldri med inn annet enn hjemme.

Anonymkode: 47369...932

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...