lady90 Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Har kjøpt meg elsparkesykkel men har ingen skikkelig lås foreløpig. Ikke alltid mulig å låse den fast til noe heller. Er det lov å trille den med seg inn i matbutikken om man skal ha et par ting tro?
Gjest 123 eller noe Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Går helt fint der jeg jobber så lenge den blir trillet, bare skru av den jævla frontlykta 😄 ikke gøy å bli blendet mens du ekspederer!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 I alle dager! Da lar du sparkesykkel ligge hjemme og så går du å kjøper deg lås idag. Hvor lat er det mulig å være Anonymkode: d57b2...bbe 2
lady90 Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I alle dager! Da lar du sparkesykkel ligge hjemme og så går du å kjøper deg lås idag. Hvor lat er det mulig å være Anonymkode: d57b2...bbe Er jo ikke alltid det er mulig å låse fast til noe heller og om man bare skal inn og kjøpe seg et par ting kan det jo være enklere å slippe å låse osv. Derfor jeg spurte om dette
Daria Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Sykler - uansett variant - har ingenting innendørs å gjøre. Butikker er fulle og trange nok som de er, og jeg har ennå til gode å se noen handle med sykkel uten å bli et irritasjonsmoment for andre kunder. Kjøp deg lås, og lan den ikke låses fast til noe får du vurdere om det er verdt å ta sjansen eller om du lar være å handle der og da. 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #6 Skrevet 16. juni 2021 Jeg hadde neppe sagt noe på det om du gjorde det i butikken der jeg jobber, men jeg synes det er fryktelig unødvendig. Anonymkode: 635f5...b1d 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Skrevet 23. juni 2021 Jeg har ofte tatt den med inn, men det kommer jo litt an på størrelsen på butikken og hvor travel butikken er. Pleier å sette handlekurven oppå dekket og trille den rundt slik. Blir som en liten handlevogn. Anonymkode: 68df2...536
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #8 Skrevet 25. juni 2021 lady90 skrev (På 16.6.2021 den 10.51): Er jo ikke alltid det er mulig å låse fast til noe heller og om man bare skal inn og kjøpe seg et par ting kan det jo være enklere å slippe å låse osv. Derfor jeg spurte om dette Jeg syklet på vanlig sykkel, og det tar to sekund å låse med en nøkkellås, jeg tar jo ikke med sykkelen inn selvom jeg bare skal ha en iskaffe liksom😝 Anonymkode: a827e...d29
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #9 Skrevet 25. juni 2021 Du finner alltid noe å låse den fast i. Hvis ikke rett utenfor døra, finner du det garantert noen meter unna. Jeg elsker el-sparkesykler, men tar de aldri med inn annet enn hjemme. Anonymkode: 47369...932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå