AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 I dag har jeg reist fra Trondheim til Oslo for ett jobbintervju.. på vei ned fikk jeg fullstendig panikk angst i flyet og satt bare å pustet rolig og latet som jeg sov.. jeg hadde på et tidspunkt lyst å løpe inn til piloten å be han nødlande så jeg fikk kommet meg ut.. jeg klarte på et vis å finne «roen» og kom meg levende ut av flyet og intervjuet gikk bra mtp omstendighetene. Nå sitter jeg på flyplassen og skal gjennom samme engang til. men tenker: jeg klarte det tidligere i dag, møtet gikk bra, jeg klarte å hente meg inn igjen, og om 2 timer er jeg hjemme i min egen leilighet igjen. å møte angsten sier de… ja det har jeg gjort i dag. heier på alle oss som sliter med angst❤️ Det er noe av det verste som finnes Anonymkode: ca7e1...bb9 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Å møte angsten er så utrolig tøft! Snart er du hjemme og kan la kropp og hode slappe av. Belønn deg selv for alt du har klart i dag! Angst er et rent helvete, vet så altfor godt hva det er. Heier på deg, heier på oss Anonymkode: db1f4...05c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Å møte angsten er så utrolig tøft! Snart er du hjemme og kan la kropp og hode slappe av. Belønn deg selv for alt du har klart i dag! Angst er et rent helvete, vet så altfor godt hva det er. Heier på deg, heier på oss Anonymkode: db1f4...05c Takk ❤️ Helt forferdelig..unner ingen å kjenne på panikk anfall på et fly uten mulighet til å gå ut.. trangt Anonymkode: ca7e1...bb9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå