Gjest In absentia Skrevet 14. juni 2021 #1 Del Skrevet 14. juni 2021 Hvor ofte trener du og hva? Hva er motivasjonen/målet med treningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Diamant Skrevet 14. juni 2021 #2 Del Skrevet 14. juni 2021 Trener styrke 4-5 dager i uka.Går litt turer i tillegg. Målet er å stramme opp kroppen,holde vekta og få litt synlige muskler😊 Motivasjonen er jo litt som målet.Bli i god form,mere fornøyd med kroppen.Blir veldig motivert av før og etterbilder som jeg har tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg trener variert. Noen ganger går jeg fjellturer, noen ganger deltar jeg på gruppetimer med AMRAPs og lignende (helkroppstreninger med kondisjonsøvelser osv), trappeløp, trening hjemme med egen kroppsvekt, en og annen joggetur. Jeg trener med andre ord ikke spesielt målrettet akkurat nå, mest for å holde meg i form... Anonymkode: 677fb...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trener variert. Noen ganger går jeg fjellturer, noen ganger deltar jeg på gruppetimer med AMRAPs og lignende (helkroppstreninger med kondisjonsøvelser osv), trappeløp, trening hjemme med egen kroppsvekt, en og annen joggetur. Jeg trener med andre ord ikke spesielt målrettet akkurat nå, mest for å holde meg i form... Anonymkode: 677fb...a7d Jeg glemte å si hvor ofte: Forsøker å få til minst fire økter. Anonymkode: 677fb...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg trener hjemme med forskjellige treningsvideoer med styrkefokus fem-seks dager i uken og jogger korte turer i kupert terreng tre-fire dager i uken. Å begynne å trene var nyttårforsettet mitt og det tok meg litt tid å jobbe meg opp til dette aktivitetsnivået, men jeg har holdt på skissert her i et par måneder nå og håper at jeg ikke vil miste motivasjonen. Anonymkode: f76e7...fde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trener hjemme med forskjellige treningsvideoer med styrkefokus fem-seks dager i uken og jogger korte turer i kupert terreng tre-fire dager i uken. Å begynne å trene var nyttårforsettet mitt og det tok meg litt tid å jobbe meg opp til dette aktivitetsnivået, men jeg har holdt på skissert her i et par måneder nå og håper at jeg ikke vil miste motivasjonen. Anonymkode: f76e7...fde Motivasjonen min er todelt: fin kropp og god helse inn i førti-årene. Anonymkode: f76e7...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Del Skrevet 14. juni 2021 Trener hver dag. 6 dager styrke(3 dager med overkroppstrening, 3 dager med beintrening), og en dag løping. Motivasjonen er en muskuløs og fit kropp. Anonymkode: 76860...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 14. juni 2021 #8 Del Skrevet 14. juni 2021 Alt fra 2-7 ganger i uken. Jeg har oppdaget at jeg synes kettlebell er veldig gøy, samt at min store lidenskap i livet generelt er hest og ridning så jeg har det også. Går litt tur. Mengden må jeg variere litt, jeg må passe meg for å ikke bruke trening feil, så vis hodet mitt ikke er på rett plass en dag så dropper jeg trening. Men trener for muskler, psyken( på gode dager) og for å ha en kropp som fungerer, og fordi jeg vil se bra ut naken😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #9 Del Skrevet 15. juni 2021 Crossfit 3 ganger i uken, svømmer 2 og jogger 1 gang. Målet er åbli sterkere og mer utholdende, samt ha det gøy. Anonymkode: 89a2f...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 15. juni 2021 #10 Del Skrevet 15. juni 2021 - Styrke og/eller vektløfting 3-4 per uke (4-5 vinterhalvåret) - utholdehetstrening (helst løping men må trene en del,alternativt pga skade.) 2-4 ganger i uka så trener nesten hver dag, men legger inn en dag uten her,og der når jeg kjenner behov,for det. målet: blir sterkere, særlig i knebøy & chins, samt bli bedre i rykk og støt ha en OK kondisjon slik at jeg kan springe mila på -50, gjøre fysiske ting uten å hive etter pusten (har vært nede i 42 min påmila før, men det er ikke det målet er nå mtp skader og på hvor godt jeg liker styrketrening, samt helsa generelt) Mobilitet! Er ikke myk og bevegelig fra naturen side, må holde det ved like. Gjør 2-10+ minutter mobilitetstrening hver dag (nesten) og kommer til å fortsette da det gir bedre utbytte av astyrketreningen samt forebygger skader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 15. juni 2021 #11 Del Skrevet 15. juni 2021 Eg trener, eller er i det minste aktiv, dei fleste dagane i veka. Over eitt år på heimekontor har gjort meg allergisk mot veggane her, så eg MÅ ut kvar dag, om ikkje anna så går eg ein tur. Men eg trener jujutsu tre dagar i veka, har planar om å leggje til to-tre dagar til med BJJ, og så spring og syklar eg i tillegg. Måla er delte opp i kortsiktige mål, som typisk er høgare beltegrad, og langsiktige mål, som er å vere eit godt førebilde for andre utøvarar og å vere teknisk god nok til å kunne vere med på å utvikle stilarten. På kondissida har eg berre som mål å ikkje slite for mykje på tur med husbonden, men han er triatlet, så lista ligg ikkje nær bakken der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #12 Del Skrevet 15. juni 2021 Jeg jogger 3 ganger i uken (bruker en app/ Anonymkode: 8ca50...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #13 Del Skrevet 15. juni 2021 Ops..AB over her, kom borti en knapp. Jeg jogger 3 ganger i uken, bruker en app for å jobbe meg opp mot 10 km. Etter økta gjør jeg noen styrkeøvelser for å styrke muskler ift løpingen + litt andre viss jeg gidder. Målet er å komme i bedre form, pga helsefordeler. Bruker også PAI, så prøver å holde meg godt over 100 der. Anonymkode: 8ca50...733 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 15. juni 2021 #14 Del Skrevet 15. juni 2021 Jeg trener for å holde meg frisk, og fordi jeg synes det er et deilig avbrekk fra småbarnsmorlivet. Trener også etter pai, og har blitt glad i løping ved hjelp av en sånn løpeapp. Så jeg løper 3 dager i uka, og trener styrke 3 dager i uka. Motiverende å se at fitnessalderen går nedover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 15. juni 2021 #15 Del Skrevet 15. juni 2021 (endret) Det går litt i perioder hva jeg trener mest. Nå på sommeren liker jeg å løpe ute, så da gjør jeg det 3-4 ganger i uka, 45-70 minutter. Blir lite styrketrening. Høst og vinter løper jeg på senteret, og da blir det gjerne litt styrke samtidig. I tillegg går jeg en lang tur med hunden hver dag hele året. Målet med treningen er å ha god helse, både fysisk og psykisk. Endret 15. juni 2021 av Candiru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 16. juni 2021 #16 Del Skrevet 16. juni 2021 (endret) Styrke/vektløfting. Målet er å holde meg sterk💪🏻 Litt løping. Glemte å skrive hvor ofte jeg trener. Trener hver dag. Endret 16. juni 2021 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 16. juni 2021 #17 Del Skrevet 16. juni 2021 Trener 6-7 dager i uka. Jogger og trener styrke annenhver dag. Jogging/løping er det som gir meg glede, styrketrening gjør jeg fordi jeg «må». Jeg ELSKER å løpe, det er ren terapi og glede. Styrketrening synes jeg er langtekkelig men gjør det for å være sterk og har mye fokus på styrketrening som vil hjelpe meg å løpe fortere/lettere og uten slitasjeskader siden jeg har passert 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå