Lillemy1992 Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Kan man få ME/kronisk utmattelsesykdom av å ha streptokokkinfeksjon i halsen? Jeg hadde streptokokkinfeksjon i halsen for 10 år siden og har aldri vært så syk før, og etter den infeksjonen føler jeg at jeg ikke har blitt helt frisk. Har prøvd å snakke med legen om dette men h*n tar meg ikke serriøst og jeg får ikke noe svar.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Mange med ME har en infeksjon som utløsende årsak ja. Bytt fastlege, og be om fullstendig utrening av helsen din. Det er mye som skal sjekkes før du eventuelt får en ME-diagnose, og forhåpeligvis oppdager du noe på veien som kan fikses. Du har rett på helsehjelp, og du må ta tak et sted. Skriv ned hvordan du føler deg, og hva du merker på kroppen. Ta det derfra, og krev svar. Anonymkode: 1508b...ef2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Jeg utviklet ME etter langvarige infeksjoner; tok også svineinfluensa vaksine i den perioden. Men fikk ikke diagnose før 6 år etterpå. Usikker på om det er noe hjelp å få; har prøvd i årevis…🙈 Anonymkode: 88aeb...d3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå