Gå til innhold

Brudesalonger i Oslo


Kreps 74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brudekjolen på Egertorvet. Den er såpass stor at du kan gå rundt og kikke selv om det er andre i salongen. I tillegg har den ordentlige prøverom som er litt adskilt fra der kjolene henger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil absolutt fraråde deg å handle på Brudekjolen - jeg og mange andre har utrolig dårlige erfaringer derfra! Det har vært flere tråder i den sammenhengen, leser du dem, skjønner du hvorfor! :evil:

Har imidlertid hørt om flere som har vært veldig fornøyd med Unik, og Kristins på Lillestrøm (mannen min leide der, og jeg angret på at jeg ikke heller hadde handlet der - de har skjønt hva service er!)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordlandsbrud

Jeg kan virkelig anbefale Christiane Brudesalong i Oslo. Jeg mailet med de en god stund før bryllupet mitt og dro ned til Oslo for og se på kjoler. Var kjempefornøyd. Fikk virkelig personlig service og de var utrolig proffe og ærlige. Det var endel ventetid der, men det var verdt ventingen! Anbefaler den salongen videre til alle jeg kjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tross i alle negative innlegg om "Brudekjolen" hadde jeg en kjempebra opplevele med denne butikken. Servicen var upåklagelig, kjolen kom til avtalt tid, den passet helt perfekt etter første tilpasning og jeg syns generelt de hadde et bra utvalg.

Jeg fant virkelig drømmekjolen der, i tillegg til slør, tiara og hansker.

Jeg hadde en dårlig opplevelse med Christianes brudesalong, hvor betjeningen var sure og knapt nok gadd å se opp da jeg kom inn.

Dette har nok med flaks og uflaks å gjøre. Tror helt sikkert at de som hadde dårlig opplevelse med brudekjolen virkelig fikk dårlig service der, og det er selvfølgelig kjipt. Ville bare si at jeg ikke opplevde det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du hadde en negativ opplevelse med Christiane tror jeg du har hatt uflaks.. Jeg er nemlig kjempefornøyd med de. Jeg derimot har hatt min negative opplevelse på Brudekjolen i likhet med mange andre her inne. Jeg kan bare føye på at jeg var i et bryllup i sommer hvor bruden hadde kjole fra brudekjolen, den var ikke verken pent sydd eller rengjort ordentlig. Derfor ville jeg aldri turt og leie kjole derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Huff! Ja det hørtes slitsomt ut. Ja - da var jeg nok utrolig heldig :) I og med at jeg kjøpte kjolen eliminerer kanskje det noen mulig problemer også.. Når du da har fått kjolen trenger du ikke lenger forholde deg til brudesalongen.

Anbefaler å kjøpe kjole. jeg betalte faktisk mindre for min kjole (7200) enn mange jeg har snakket med som har leid!! - men da var jeg så heldig at "drømmekjolen" var av de rimeligere.

Men - sliter litt med å få solgt den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ganske like erfaringer fra både Kristins, Grace, Christiane, Unik og Brudekjolen, jeg. Tror noen forventer litt vel mye? Husk at for oss er vårt bryllup unikt, og vi føler oss helt på tuppa når vi skal prøve kjoler - men de ser bruder på tuppa hver dag hele året :wink: Er det mye folk og betjeningen er opptatt, kan man ikke vente at noen slipper alt de har i hendene og varter opp bare deg over lang tid. :o Man må finne frem litt selv og prøve, og spørre når man trenger det, da synes jeg det har funket bra overalt. Det viktigste for meg var stort utvalg. Det har de særlig på Kristins og Brudekjolen.

Jeg endte opp med å kjøpe kjole hos Kristins, var fornøyd med det. Min mann leide sine klær hos Brudekjolen, og for ham var det veldig god service og null problemer der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...