AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Jeg gjorde et stort kjøp fra Clas Ohlson for nesten tre uker siden. Jeg har ikke brukt det jeg har handlet, jeg har kun pakket det ut av esken og sett på det jeg har kjøpt. Nå har det seg sånn at jeg angrer på kjøpet. Ser Clas Ohlson har 100 dagers åpent kjøp eller noe i den duren. Men, gjelder det selvom man har åpnet varen? Anonymkode: f2c92...50b
Tulla25j Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Det spørs vel litt åssen varen er pakket. Er det i plastikk som du har klipt opp, så nei. Er det i en vanlig eske som du har åpnet og lukket skal det vel ikke være noe problem. Hvis det ikke er rivd i og tydlige ødelegger på pakningen selvsagt. Var ihvertfall ikke noe problem da jeg jobber der for noen år siden
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Tulla25j skrev (1 time siden): Det spørs vel litt åssen varen er pakket. Er det i plastikk som du har klipt opp, så nei. Er det i en vanlig eske som du har åpnet og lukket skal det vel ikke være noe problem. Hvis det ikke er rivd i og tydlige ødelegger på pakningen selvsagt. Var ihvertfall ikke noe problem da jeg jobber der for noen år siden Bare åpnet, ikke rivd i stykker. Kan man bare levere tilbake da og få igjen pengene? Anonymkode: f2c92...50b
Million Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bare åpnet, ikke rivd i stykker. Kan man bare levere tilbake da og få igjen pengene? Anonymkode: f2c92...50b Ikke meg du spurte, men: Du kan som sagt det, så lenge emballasjen ikke er ødelagt, slik at varen kan selges på nytt av butikken. Hvis du har ødelagt noe emballasje så butikken ikke lenger kan selge den som ny, går det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå