Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags TV bør jeg kjøpe? Helst ikke ekstremt dyr. Har ganske lang avstand til TV-en, ca 6 m, men vil ikke ha altfor stor TV. 65 kanskje. Vegghengt. Slim. Grei lyd mtp avstand. Ser mye Netflix på kveldene og andre i familien ser litt fotball. Tips? Takk ❤️

Anonymkode: f4c5c...754

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utelukkende Philiips. Pga ambilight.

Anonymkode: 6288b...ec5

Skrevet

Seks meter er langt, sitter selv med en 65" på 3 meter og kunne egentlig tenkt meg en 77".

Vi er alle forskjellige dog :)

TIl det bruket du skisserer har jeg to forslag, en 65" fra Sony og en 75" fra Phillips som begge skal være mer enn gode nok til ditt bruk.

Grunnen til at jeg ikke velger samsung sine er at de ikke har Dolby Vision mens det har disse to tv'ene. Veldig kjekt å ha når netflix kan vise i det formatet :)

https://www.komplett.no/product/1158997/tv-lyd-bilde/tv-video/tv-er/sony-65-uhd-led-smart-tv-ke65xh9005

https://www.komplett.no/product/1176423/tv-lyd-bilde/tv-video/tv-er/philips-75-the-one-75pus8505

Ingen over 12000,- før frakt, så her er det mye for pengene :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Hva er det som gjør at det er så bra med ambilight egentlig?

Skrevet

Bør kanskje slenge inn at Power har Superweekend med DNB kredittkort fra og med torsdag. Da får du 20% rabatt på alle tv'r om du betaler med Mastercard :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 11.24):

Tusen takk for svar! Hva er det som gjør at det er så bra med ambilight egentlig?

Det lyser opp veggen dynamisk bak tv med de samme fargene som til enhver tid vises på skjermen.

Tv virker 4 ganger så stor uten å fysisk være det. Kan dempes og slåes helt av, om ønskelig.

Jeg elsker denne funksjonen.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2021 den 10.49):

Det lyser opp veggen dynamisk bak tv med de samme fargene som til enhver tid vises på skjermen.

Tv virker 4 ganger så stor uten å fysisk være det. Kan dempes og slåes helt av, om ønskelig.

Jeg elsker denne funksjonen.

Takk for svar! Det er en ting jeg ikke trodde jeg trengte, men som jeg ser at veldig mange anbefaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...