Gå til innhold

kjoler


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Eier ikke dagens kvinner kritisk sans i det bryllupsklokkene ringer i det fjerne?

Greit at brudekjole skal på, men det går an å være litt kritisk?

Har de ingen med seg som kan si fra at det kanssje er en annen som passer bedre? De som leier ut/selger?

Ser mange bruder både live/bilder.

Jeg må si at noen kunne vert flottere med rette kjolen. Dette er kjole du skal avbildes i og sannsynligvis vil henge på en vegg i mange år.

Jeg tenker spes. de med for mange kilo. Ser ut som om mange bare har funne en fin kjole, og vips den skal jeg ha!

Ser de svære jentene hvor det tyter både her og der. Det går an å få kjole etter fasongen. Har sett bruder der jeg har blitt flau på deres vegne. Så pene jenter, men svære. De ser ut som en stoppet pølse mange.

Kjolen fremhever det de har og i tillegg gjør dem enda større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smaken er som baken..... :wink:

Synes likevel det har bedret seg mye de siste årene, da folk endelig har innsett at bløtkakekjoler ikke er spesielt flatterende uansett om du er tykk eller tynn...

Hilsen Vekten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Siste jeg så bilde av var en ganske stor brud. Nydelig pen, men voldsomt diger. Har de overarmene med seluitter og hele pakka. Så kommer hu i den nydelige kjolen, men ermeløs. Fokus forsvant fra hun og på armene.

Det er slike ting. bla. en skal tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Det er slike ting. bla. en skal tenke på."

For hvem da????? Det er da ikke gjestene som skal tilfredsstilles i et bryllup. Så lenge bruden selv føler seg flott, så er det jo det som er hele poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett mange flotte "store" bruder og mange ikke flotte "smale" bruder. Har også sett flotte kjoler som folk ikke kler, og sett ikke så flotte kjoler som tar seg usedvanelig godt ut på bruden.

Hvis du hang deg opp i celulittene til bruden i stedet for resten, så vil jeg si at det er deg som det er noe galt med, ikke brudens smak!

For å sitere Larry Flynt (som jeg så film om på mandag): Opinions are like assholes: Everybody's got one!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mulig du har litt tungt for å se hva jeg mener. syns faktisk at en salong som leier ut en kjole til tusenvis av kroner eller selger er bedre tjent med å si : nei, ikke ta den kjolen.

Jeg vil ikke anbefale denne salongen til noen.

Om ikke den som kjøper har kritisk sans, så bør selger ha det i en sånn anledning.

Det gjelder også andre klær. Kan du tenke deg noe verre enn et menneske på 120 kg og mere presser seg i en dongrybukse av det merket som er in der og da? gjerne med en kort topp til.

Skjønner du nå hva jeg vil hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det viktigste er at man kle kjolen uansett synes nå jeg da, dette gjelder både store og små damer. Jeg har sett bilder av minst like mange tynne jenter som ikke kler kjolene sine, som stor jenter. Det er ikke noe pent uansett når kjolen ikke sitter som den skal.

Men jeg er veldig enig, når man legger merke til celuitter i et bryllup, da er man vel strengt tatt ikke der for å nyte dagen sammen med brudeparet?

Dessuten er det viktig at bruden selv føler seg flott, det er kanskje det alle viktigste. Mye mulig jeg burde valgt en helt annen kjole, men jeg følte meg flott i den og det er det viktigste for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Venninnen min har akkurat vært hos RanneiH og fått seg kjole. Vi har trålet alle butikkene i området her for å finne kjole til henne. MEN uten hell. Det er så få kjoler i store størrelser her i området.

Venninnen min er relativt STOR, men har et nydelig ansikt !! Rannei brukte kun to dager på å finne verdens nydeligste kjole til henne.

Vi hentet kjolen i forrige uke og den sitter perfekt på venninnen min.

Dessuten har hun skaffet henne korsett og det som hører med. Vil bare nevne at venninnen min bruker 125G i bh... Altså hun er ganske stor...

Selv har jeg kjøpt kjole av Rannei også + mye annet.

MEN, jeg er helt enig med starteren av innlegget her. Det er mye dårlig rådgivning blant brudekjolebutikkene. Ikke nødvendigvis for store jenter, men for små også !

VEL, man skal trives i kjolen selv, men man bør få råd og hjelp til å ta seg best mulig ut også syns jeg da...

idak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:kul:  

Raklameeee?

Hva er reklame ??? Skjønte ikke den, jeg....

MEN, jeg er også enig i at er man stor eller liten bør man få råd om hva man ser best ut i !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stordame

Jeg er en brud som er stor. Har valgt kjole med halvlange ermer p.g.a. store overarmer.

Var på Kristins Brudesalong i Lillestrøm. TOPP SERVICE, OG ÆRLIGE HJELPERE. :lol: De sa rett ut hva de mente. En stor rose dit.

Der har de str. helt opp i 58. Jeg hadde 7-8 forskjellige kjoler jeg kunne velge i å hun bestilt også alle sine kjoler opp i den str. Herlig at noen tenker på oss store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:roll:

Stordame...........

Sikkert andre steder i Norge også som kan skaffe deg store kjoler.

Hva må du betale sånn ca. for en splitter ny brudekjole der du har kikket ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIL DU SOM STARTET TRÅDEN :

(sniker meg inn på brullupsforumet selv om jeg ikke skal gifte meg....men)

Kan ikke dy meg, men jeg tror at feil kjole ser like "teit" ut på en som er tynn og liten som en som er stor/kraftig. Har kikket en del på brudebilder i avisene da jeg er veldig interessert i aftenkjoler/gallakjoler og brudekjoler. Det er nesten flere tynne folk som ser ut til å ha feil fasong eller størrelse i forhold til kroppen ennå omvendt.

Og ang cellulitter til den som snakket om det :

De fleste kvinner har litt cellulitter etterhvert. Hva skal man gjøre da ?

Pakke seg inn i 20 meter tykk silke ?

Det viktigste er at BRUDEN føler seg bra på bryllupsdagen. Gjestene får holde kjeft og heller kritisere sitt eget bryllup evt....

Når bruden er fornøyd og føler seg vakker, er hun mest sannsynlig det også :D :D

Det har litt med utstråling å gjøre serru :)

Kattepus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...